Beantwoord

Pincode/pukcode /eSIM

  • 16 January 2024
  • 3 reacties
  • 44 Bekeken

‘Altijd’ leuk zo’n tweestapsverificatie, behalve als je juist wilt inloggen om te kijken wat je pukcode ook alweer was. Nou zou ik zweren dat ik mijn pincode goed heb ingevoerd, alleen lijkt die niet geaccepteerd te worden gek genoeg. En om de blokkade voor te zijn ga ik het niet drie keer proberen. Nou zie ik wel door middel van andere berichten op het forum dat het vrij snel op te lossen is. Normaal heb ik de pukcode wel binnen grijpen, maar heb recent een verhuizing gehad waardoor er toch wat dingen helaas door elkaar zijn geraakt.

icon

Beste antwoord door TeleV 16 January 2024, 18:40

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi TeleV, hmm wat apart dat 'ie niet geaccepteerd is. Geen zorgen als je hem per ongeluk wel verkeerd hebt ingetoetst. Dit kan de beste overkomen! Goed dat je geen risico neemt om een blokkade op te lopen. Ik heb je pin- en pukcode zojuist naar je gemaild! Laat je het me weten of je deze hebt ontvangen en of het is gelukt om je telefoon weer in te komen? 😄

 

Hoi TeleV, hmm wat apart dat 'ie niet geaccepteerd is. Geen zorgen als je hem per ongeluk wel verkeerd hebt ingetoetst. Dit kan de beste overkomen! Goed dat je geen risico neemt om een blokkade op te lopen. Ik heb je pin- en pukcode zojuist naar je gemaild! Laat je het me weten of je deze hebt ontvangen en of het is gelukt om je telefoon weer in te komen? 😄

 

Dag Marciano,

Bedankt! Het is inderdaad gelukt. Super!
 

Met vriendelijke groet!

Reputatie 7
Badge +9

Hi TeleV, graag gedaan en jij ook bedankt voor de terugkoppeling! Fijn dat het is gelukt. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, stel ze dan gerust. De Community staat voor je klaar. Voor nu wens ik je nog een hele fijne middag! 

Reageer