Beantwoord

Prepaid Bundel niet geactiveerd, wel twee keer betaald

  • 12 December 2023
  • 1 reactie
  • 42 Bekeken

Op 9 december heb ik tweemaal betaald de bundel ‘altijd online’ voor het Prepaid Kids telefoonnummer [06-nummer verwijderd door moderator] van mijn dochter aangeschaft. De eerste keer kreeg ik na betaling een foutmelding. We vinden het belangrijk dat onze kinderen bereikbaar zijn dus heb ik het later nog en keer geprobeerd zonder resultaat. Beide keren dus het bedrag afgeschreven echter geen bundel geactiveerd. Klantenservice benaderd via chat, zij verzochten mij de betaalbewijzen op te sturen, echter nergens stond naar welk e-mailadres en de chat heeft naar mijn weten op mobiel geen mogelijkheid bestanden te versturen. Daarna was de servicemedewerker niet meer bereikbaar en keerde ik terug naar de chatbot. Zojuist gebeld met de klantenservice. Zij zien inderdaad dat het bedrag tweemaal betaald is en de bundel niet geactiveerd, maar verwijzen me door naar de t-mobile shop. Vreemd want ik koop de bundel online, dan hoop je in het geval van problemen ook online of via telefoon geholpen te kunnen worden. Er is ook geen e-mailadres meer waarop je Odido kunt bereiken… Hoe kan ik dit oplossen zonder dat ik helemaal naar een t-mobile store moet gaan?

 

Mvg, Michel

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 14 December 2023, 13:27

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi Michel, welkom op de Community! Ik heb allereerst het 06-nummer van je dochter uit je topic gehaald. Deze stond namelijk openbaar voor iedereen. Wat vreemd dat het tegoed niet is bijgeschreven. Ik zie inderdaad wel dat je deze hebt aangeschaft. Ik snap volkomen dat je kinderen altijd bereikbaar moeten zijn en ik heb zojuist € 15 aan tegoed bijgeschreven op het 06-nummer van je dochter. Dit tegoed is tot en met 29 februari 2024 geldig. Laat je het me weten of het zo in orde is? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het me dan ook weten. Ik sta voor je klaar! 😄

Reageer