Beantwoord

Prijs abonnement hoger dan website

  • 12 September 2023
  • 4 reacties
  • 113 Bekeken

Hi! 

 

Afgelopen vrijdag heb ik mijn abonnement verlengt naar een unlimited plus abonnement van Odido. Hierbij heb ik gekozen voor een videoland abonnement waar ik €5,- moet bij betalen. Gezien ik extra abonnementen op het adres heb, heb ik recht op de 7,50 klantvoordeel. Dit staat ook netjes vermeld op het contract.

 

Maar nu het punt waar ik mee zit, ik heb dus via de website een contract afgesloten voor €35,- per maand (37,50 unlimited plus, 5 videoland en min 7,50 klantvoordeel). Alleen op mijn contract staat dat de unlimited plus €45,-  kost en dat er 7,50 klantvoordeel af gaat. Dat zou totaal neerkomen op €37,50, niet de afgesproken prijs.

 

Kan het zijn dat het op het contract niet juist staat?  Zie bijgevoegde screenshots

 

icon

Beste antwoord door Occaj 13 September 2023, 08:28

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Hoi Mandy,

Totale maandelijkse kosten na activatie klant voordeel €35 staat er onderaan je screenshot. Het kan zijn dat je klant voordeel nog niet verwerkt is. Geen paniek, dit komt echt goed. Meerdere klanten hebben hier verwarring over gehad. 

Hi Occaj, 

 

Thanks voor je reactie. 

De screenshot met de €35,- onderaan had ik ook direct na het afronden van de bestelling geplaatst. Vandaag ontving ik het contract met het hogere bedrag. Dat veroorzaakt bij mij de verwarring.

 

Als ik jou zo hoor, zal mijn uiteindelijke maandbedrag dus zijn, zoals aangegeven in de screenshot van de e-mail? 

Reputatie 4
Badge +1

Hi Occaj, 

 

Thanks voor je reactie. 

De screenshot met de €35,- onderaan had ik ook direct na het afronden van de bestelling geplaatst. Vandaag ontving ik het contract met het hogere bedrag. Dat veroorzaakt bij mij de verwarring.

 

Als ik jou zo hoor, zal mijn uiteindelijke maandbedrag dus zijn, zoals aangegeven in de screenshot van de e-mail? 

Hoi Mandy,

Correct! Als jij niks hebt aangepast na dat je dit bedrag op de website hebt gezien krijg je het voor dit bedrag en krijg je je klant voordeel. Mocht je al Mijn Odido hebben kan je dit zo nakijken. 

Reputatie 7
Badge +9

Hey Mandy, allereerst super tof om te zien dat je hebt verlengd met een Unlimited Plus abonnement! Wat @Occaj zegt klopt inderdaad en ik geef je graag nog iets meer informatie. Geen zorgen, de prijs van € 35 klopt - dit zie ik ook in je bestelling terugkomen. Op het contract staat alleen je € 7,50 korting op je Unlimited Plus abonnement. Klantvoordeel staat niet op het contract, deze komt er dus nog bovenop waardoor je straks uitkomt op € 35, zodra je nieuwe abonnement van start gaat op 8 oktober. 

(Unlimited Plus € 45 + Videoland Plus € 5 - Korting Unlimited Plus € 7,50 - Klantvoordeel € 7,50)

Alvast heel veel plezier met je nieuwe abonnement en mocht je nog vragen hebben - stel ze dan gerust. We staan voor je klaar! 💪🏻

Reageer