Beantwoord

Problemen T-Mobile account na switch pre-paid/abonnement

  • 30 June 2023
  • 1 reactie
  • 33 Bekeken

Prepaid-nummer XXXX omgezet naar unlimited abonnement met nummerbehoud. Echter, nieuw contract gekregen met XXXX (?) En ik krijg mijn nummer niet aan mijn T-Mobile account gekoppeld (bremmer.db@gmail.com) want mijn eigen nummer zou al gekoppeld aan een ander account, echter heb ik maar 1 mailadres. Ook het 'nieuwe' (foutieve) nummer krijg ik niet gekoppeld. 

Wat kan ik doen om e.e.a. juist te koppelen?

 

Moderator edit - telefoonnummers verwijderd: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

icon

Beste antwoord door Waqqas 30 June 2023, 23:46

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @DionBB 

Zou je de privegegevens zoals 06 en email kunnen verwijderen aangezien dit een openbare community is?

Blijkbaar is het nummerbehoud proces nog niet afgerond en voor nu heb je een tijdelijke 06 nummer gekregen.

Een moderator zou je verder kunnen helpen met het koppelen, dit probleem komt vaker voor waarbij T-Mobile aan hun kant iets moet verwijderen/ontkoppelen.

Reageer