Beantwoord

Promotietegoed probleem

  • 6 November 2023
  • 3 reacties
  • 30 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedemiddag. Ik merk bij alle providers wel dat prepaid op punten soms net niet helemaal functioneert. Bij Tmobile/Odido heb ik al jaren (ook recent weer bij 2 prepaids) de ervaring dat na registratie het promotietegoed gewoon niet komt. Pas als je er ooit naar navraagt. Nu gebruik ik prepaids als bereikbaarheidsnr en verder niet, en ik weet dat het promotietegoed ook maar kort houdbaar is. Toch is het natuurlijk niet goed dat toegezegd promotietegoed gewoon structureel niet vanzelf komt na registratie. Wat is hier toch gaande 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 7 November 2023, 12:56

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @nze24 

Heb je toevallig je Prepaid account al geregistreerd via Mijn Odido? Op die manier kun je de registratietegoed van 5 euro krijgen. Mocht dat niet zijn gebeurd dan gaat het om een technische fout, maar het zou wel moeten werken. Ik hoor graag of het is gelukt!

Beste Hajar, ja dat is precies wat ik steeds doe. Account, 06 koppelen, gegevens doorgeven en dan komt de melding:"gelukt, u ontvangt een sms als het promotietegoed is bijgeschreven.

Mijn topic hier komt juist voort uit de structurele ervaring over meerdere jaren, dat het dan gewoon niet gebeurt, als ik er niet later navraag naar doe.

Bij mijn huidige 2 nieuwe prepaids: promotietegoed nog steeds noppes

Reputatie 7
Badge +9

Hi @nze24 

Dan wil ik dit graag uitzoeken. Zou mij een privébericht kunnen sturen met de 06-nummers waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres? Dan kan ik controleren of je instellingen goed staan. 

Reageer