Retouraanvraag abonnement met toestel

  • 9 February 2024
  • 1 reactie
  • 23 Bekeken

Hi,

Ik heb een vroege vernieuwing aangevraagd met een toestel. Nadat ik het toestel had ontvangen, vond ik het toch wat te groot, dus besloot ik meteen om een retour aan te vragen en toch maar daarna voor een iPhone 15 Pro te gaan. Gisteren heb ik het retourformulier ingevuld, maar vandaag kreeg ik om 7:47 uur een e-mail waarin stond dat ik nog was ingelogd op Zoek mijn iPhone op de 15 Pro Max. Rond 11:00 uur heb ik meteen de iCloud verwijderd en het toestel volledig teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Echter, ik heb nog steeds geen retourformulier ontvangen. Is het mogelijk dat ik dit morgen nog ontvang, of wordt dit alleen op werkdagen behandeld en kan ik het pas maandag verwachten?

Ik hoor het graag. Alvast bedankt. 

Marciano van Odido 2 maanden geleden

Hoi Ewinsindi, van harte welkom op de Community! Gaaf dat je voor de iPhone 15 Pro gaat en dat je de 15 Pro Max direct hebt teruggestuurd. Ik zie dat mijn collega inmiddels een link naar het retourformulier heeft gestuurd en dat de retourprocedure inmiddels in progress is (case 68966475). Is alles in orde of kan ik op dit moment nog iets voor je doen? Het kan even duren, voordat de retourprocedure volledig is afgerond, maar mocht je vragen hebben, dan kan ik altijd in de case kijken voor updates! 😄

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Ewinsindi, van harte welkom op de Community! Gaaf dat je voor de iPhone 15 Pro gaat en dat je de 15 Pro Max direct hebt teruggestuurd. Ik zie dat mijn collega inmiddels een link naar het retourformulier heeft gestuurd en dat de retourprocedure inmiddels in progress is (case 68966475). Is alles in orde of kan ik op dit moment nog iets voor je doen? Het kan even duren, voordat de retourprocedure volledig is afgerond, maar mocht je vragen hebben, dan kan ik altijd in de case kijken voor updates! 😄

Reageer