Beantwoord

Samen Unlimited

  • 7 April 2024
  • 7 reacties
  • 116 Bekeken

Het mobiele abonnement van mijn partner (tmobile go) loopt over 3,5 maand af en kan dus verlengd worden. Ik heb zelf een Unlimited Plus abonnement, dus zou het abonnement van mij partner graag willen verlengen als Samen Unlimited bij mijn abonnement.

Zou iemand van Odido aan kunnen geven hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

 

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Waqqas 8 April 2024, 00:19

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Wou987 

Dan zou je het abonnement van je partner moeten laten opzeggen en vervolgens kan je via jouw Odido account een samen unlimited abonnement voor 20 euro afsluiten.

https://www.odido.nl/samen-unlimited

Alleen ben je dan door het opzeggen je nummer kwijt. Lijkt me toch dat dit makkelijker moet kunnen.

Reputatie 7
Badge +15

@Wou987

Zoals in de link staat is het samen unlimited een kopie van het hoofd abonnement.

Tijdens het bestellen van een samen unlimited abonnement in jouw Odido account kan je kijken of de optie nummerbehoud aanwezig is 

Alleen staat het nummer nu nog op een andere naam. Dan zou volgens mij het nummerbehoud moeten worden afgewezen. Zou iemand van Odido hier uitsluitsel over kunnen geven? Wil niet het risico lopen dat het nummer vervalt.

Ik zie dat het antwoord van Waqquas als beste antwoord staat genoteerd, maar dit is geen oplossing wanneer je je nummer wilt behouden.

Zou iemand de status “beantwoord ” kunnen aanpassen, aangezien mijn vraag nog niet beantwoord is?

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Wou, wat @Waqqas in zijn (tweede) reactie aangeeft klopt. Als je zelf al Unlimited Plus hebt, kan je voor je partner de Samen aanvragen: Eerst de Samen afsluiten, en daarna intern nummerbehoud aanvragen van het bestaande abonnement naar de Samen. Dat het nummer nu op de naam van je partner staat is uiteraard logisch en maakt niet uit. Door het aanvragen van nummerbehoud komt het nummer ook niet te vervallen. Samen bestellen kan via alle verkoopkanalen, Mijn Odido, website, via Telesales of in 1 van onze winkels. 

We selecteren altijd direct een beste antwoord, maar wijzigen deze als er later een beter beste antwoord komt.

Bedankt voor de terugkoppeling! Fijn om te weten dat nummerbehoud dus ook kan als de naam van de contractant daarmee verandert.

Reageer