Beantwoord

SIM abonnement toevoegen error "abonnement is al gekoppeld aan een andere gebruiker"

  • 17 November 2021
  • 2 reacties
  • 355 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties

Sinds mijn contract overname, kan ik in de t mobile app op android, niet mijn abonnement toevoegen omdat ik deze error krijg "abonnement is al gekoppeld aan een andere gebruiker". Ik heb al contact opgenomen met t mobile chat service maar deze hebben het probleem niet opgelost. 

 

Ik wil graag mijn abonnement toevoegen zodat ik mijn data kan zien.

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 18 November 2021, 09:30

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedenavond @noahb  Welkom in de Community. Ik neem aan dat je al alles hebt geprobeerd?

Volgens mij moet die andere gebruiken eerst zijn account opzeggen? 
Maar omdat ik het verder ook niet weet zal ik de moderators vragen je te helpen.

Je moet wel even geduld hebben ze genieten nu van hun vrije avond.

Groetjes 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @noahb 

Ik wil graag met je meekijken naar de oorzaak. Als je mij een privebericht stuurt met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN dan kan ik controleren waar het mis gaat. Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie stuur een bericht.