Beantwoord

Sim activeren

  • 19 October 2023
  • 6 reacties
  • 287 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Omdat mijn oude simkaart niet meer werkt, kan ik niet zelf mijn sim activeren. Ik moest een e-mail sturen met daarin allerlei informatie. Dat heb ik drie weken geleden gedaan maar heb nog geen reactie ontvangen. Duurt het normaal ook zo lang? 

Ik heb daarvoor ook al weken moeten wachten voordat ik een vervangende simkaart kon aanvragen. Chatten gaat niet omdat alle medewerkers altijd “niet beschikbaar zijn/bezig zijn” en bellen lukt niet vanwege mijn werk. 

icon

Beste antwoord door Cristien 19 October 2023, 20:33

Bekijk origineel

6 reacties

Volgens mij heb je die oude simkaart niet nodig om de nieuwe te activeren. Het volstaat als je een wi-fi verbinding hebt. Zie ook: https://helpcentrum.nl/hoe-activeer-je-een-simkaart/

Reputatie 7
Badge +14

Beste @GC23  Ben je in de gelegenheid om langs een Odido shop te gaan?  Anders moet je even geduld hebben dan kunnen de moderators je verder helpen. 
Neem als je naar de shop gaat je legitimatiebewijs mee!

Succes

Reputatie 7
Badge +14

Volgens mij heb je die oude simkaart niet nodig om de nieuwe te activeren. Het volstaat als je een wi-fi verbinding hebt. 

Super lief dat je wil helpen, helaas is de url waar jij naar verwijst uit 2020 en inmiddels is er veel veranderd bij alle providers door Telefoondiefstal en misbruik. Hoe voorkom je Sim swap

Groetjes. 

Bedankt voor de reacties.

Helaas kan ik (nu) niet naar een Odido winkel gaan:

  • er zijn er maar een paar 
  • ik ben slecht ter been dus dat kost nogal wat moeite
  • gaat moeilijk ivm werk

Vandaar dat ik het via de e-mail probeer te regelen.

 

Reputatie 7
Badge +14

Bedankt voor de reacties.

Helaas kan ik (nu) niet naar een Odido winkel gaan:

  • er zijn er maar een paar 
  • ik ben slecht ter been dus dat kost nogal wat moeite
  • gaat moeilijk ivm werk

Vandaar dat ik het via de e-mail probeer te regelen.

 

Beste @GC23 ik begrijp het, ik ga een moderator aan zijn mouwen trekken. 
Vanavond lukt dat niet meer maar morgen doe ik zeker mijn best voor je.
Zorg er voor dat je community profiel is ingevuld (klantnummer, geboortedatum).   mag ook mobiel klantnummer zijn.

Kom af en toe even hier kijken want het kan zijn dat ze je vragen stellen die je privé moet beantwoorden. Privé antwoorden doe je op de naam te klikken van de moderator als ze er om vragen.

Fijne avond

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @GC23, wat apart dat je simkaart na je mailtje nog niet is geactiveerd! Ik duik er graag voor je in. Stuur me even een privébericht (klik hier en dan op 'Stuur bericht’) met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan heb je straks weer een actieve simkaart! 😄

Reageer