Beantwoord

Sim activeren in buitenland werkt niet

  • 18 March 2024
  • 3 reacties
  • 43 Bekeken

Hi Odido,

 

Ik heb hulp nodig met het activeren van mijn Simkaart in het buitenland. Ik zit in Vietnam en heb een nieuwe Simkaart voor mijn telefoon hierheen laten sturen. Echter lukt het mij niet om deze te activeren...

Mijn oude Simkaart werkt niet meer en het verifieren via IDIN kom ik ook niet mee verder. 

 

Het is erg belangrijk dat mijn Nederlandse nummer zo snel mogelijk weer werkt aangezien ik deze nodig heb voor werk 

Ik zou graag een moderator / adviseur willen spreken zodat ik mijn gegevens via de mail kan opsturen.

Met vriendelijke groet,
Lucas

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 18 March 2024, 16:53

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @Lucas Molenkamp, welkom op onze Community, ik help je graag verder! Zeer begrijpelijk dat je zo snel mogelijk weer bereikbaar wilt zijn i.v.m. je werk, daar ga ik voor zorgen! Ik heb gelijk met je meegekeken en ik ben het nummer dat eindigt op ****1473 tegengekomen, waarbij ook een nieuwe simkaart klaarstaat voor activatie. Deze heb ik zojuist voor je geactiveerd! Het gaat om simkaartnummer die eindigt op ****8615. Heb je die nu in je bezit? Deze staat nu gekoppeld en geactiveerd bij je abonnement. Zou je voor mij de simkaart opnieuw in je toestel willen plaatsen en dan je toestel ook opnieuw willen opstarten? Daarna zou het moeten werken! 

Laat je me even weten of het is gelukt? Ik verneem het graag van je! 

Hallo @Lucas Molenkamp, welkom op onze Community, ik help je graag verder! Zeer begrijpelijk dat je zo snel mogelijk weer bereikbaar wilt zijn i.v.m. je werk, daar ga ik voor zorgen! Ik heb gelijk met je meegekeken en ik ben het nummer dat eindigt op ****1473 tegengekomen, waarbij ook een nieuwe simkaart klaarstaat voor activatie. Deze heb ik zojuist voor je geactiveerd! Het gaat om simkaartnummer die eindigt op ****8615. Heb je die nu in je bezit? Deze staat nu gekoppeld en geactiveerd bij je abonnement. Zou je voor mij de simkaart opnieuw in je toestel willen plaatsen en dan je toestel ook opnieuw willen opstarten? Daarna zou het moeten werken! 

Laat je me even weten of het is gelukt? Ik verneem het graag van je! 

 

Hi Pharwin,

Het is inderdaad gelukt. Bedankt voor de goede en snelle service. 

Met vriendelijke groet,

Lucas 

Reputatie 7
Badge +9

Hey Lucas, fijn dat het is gelukt en graag gedaan namens Pharwin. Voor nu een hele fijne dag en ik hoop dat je een goede tijd hebt in Vietnam! 😄

Reageer