Beantwoord

Sim activeren via idin lukt niet

  • 17 November 2023
  • 3 reacties
  • 212 Bekeken

Ik probeer mijn simkaart te activeren via idin maar komt niet verder dan helaas deze pagina is op slot. Kan iemand mij verder helpen. dank je wel

icon

Beste antwoord door supertettie 22 November 2023, 10:11

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi supertettie, is het inmiddels al gelukt met het activeren van je simkaart? De snelste manier is om dit te doen in één van onze shops. Een andere manier is om dit via e-mail te doen. Stuur me dan even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan stuur ik je een e-mail waarop je kunt reageren met een kopie van je ID. Die hebben we namelijk nodig om je simkaart te activeren. Ik zie je bericht graag tegemoet! 😄

Hi supertettie, is het inmiddels al gelukt met het activeren van je simkaart? De snelste manier is om dit te doen in één van onze shops. Een andere manier is om dit via e-mail te doen. Stuur me dan even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan stuur ik je een e-mail waarop je kunt reageren met een kopie van je ID. Die hebben we namelijk nodig om je simkaart te activeren. Ik zie je bericht graag tegemoet! 😄

hoi Marciano,

het is inmiddels gelukt  Ik ben naar een Odido shop gegaan en ze hebben een nieuwe simkaart gegeven. bedankt. 

Reputatie 7
Badge +9

Superfijn dat het in de shop is opgelost en bedankt voor de terugkoppeling! 😊

Reageer