Beantwoord

Sim only abonnement verlengd maar startdatum klopt niet

  • 2 January 2022
  • 3 reacties
  • 91 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedemorgen.

 

Ik heb gisteren een nieuw abonnement moeten afsluiten omdat mijn telefoon kapot is gegaan, ik had een sim only lopen die tot September dit jaar liep, nou weet ik dat toestel flexibiliteit mij direct een nieuw abonnement kan geven bij een situatie als dit. De startdatum zou dan ook direct na het afsluiten moeten zijn.

Nou staat er bij startdatum 7Mei 2022 ipv Vandaag/Morgen, iemand enig idee hoe dit kan? Ik wil natuurlijk zsm mijn nieuwe toestel hebben 

icon

Beste antwoord door Waqqas 2 January 2022, 11:11

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Var 

Het toestel krijg je alvast zodra hij op voorraad is maar inderdaad zou je nieuwe abonnement direct moeten ingaan bij toestelflexibiliteit als je langer dan 4 maanden te gaan hebt, anders volg je het normale verlengingsproces.

Hallo @Var 

Het toestel krijg je alvast zodra hij op voorraad is maar inderdaad zou je nieuwe abonnement direct moeten ingaan bij toestelflexibiliteit als je langer dan 4 maanden te gaan hebt, anders volg je het normale verlengingsproces.

Bij de Iphone 13 stond dat hij direct leverbaar was, het is raar dat de datum van het nieuwe abonnement op 7Mei 2022 staat, ik wil zelf natuurlijk contact opnemen met T-Mobile maar die zijn dicht vandaag 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Var 

Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Zou mij een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Graag ook je ordernummer dan controleer ik je bestelling.