Simkaart activeren in het buitenland

  • 20 January 2024
  • 3 reacties
  • 69 Bekeken

Goede dag. Ik heb een probleem met het activeren van me simkaart. Ik heb voor de kerst gesproken met een van jullie medewerkers. Ik kreeg vandaag mijn nieuwe simkaart binnen maar die kan ik niet gebruiken want die is niet geactiveerd. Ik kan het niet zelf actieveren want bij het inloggen op odido website heb ik een SMS code nodig die komt op me oude simkaart. K ben nou niet meer in Nederland maar k moet me telefoonnummer kunnem gebruiken want er zijn zakken gekkopeld aan mijn nummer 

Mvg

 

Marciano van Odido 3 maanden geleden

Hoi Alex, van harte welkom op de Community! Ik hoop dat je voor leuke redenen in het buitenland zit. Klinkt goed in ieder geval!

Heb je je nieuwe simkaart bij je in het buitenland? We raden het wel af om een simkaart in het buitenland te activeren, mocht het niet goed gaan dan kunnen we je hier namelijk niet meer bij helpen. Maar ik wil het graag voor je proberen. Stuur mij even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Je ontvangt dan een mail van mij waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Mijn collega activeert je simkaart dan zo snel mogelijk! 😄

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Alex, van harte welkom op de Community! Ik hoop dat je voor leuke redenen in het buitenland zit. Klinkt goed in ieder geval!

Heb je je nieuwe simkaart bij je in het buitenland? We raden het wel af om een simkaart in het buitenland te activeren, mocht het niet goed gaan dan kunnen we je hier namelijk niet meer bij helpen. Maar ik wil het graag voor je proberen. Stuur mij even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Je ontvangt dan een mail van mij waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Mijn collega activeert je simkaart dan zo snel mogelijk! 😄

Ik heb al 3 dagen geleden een bericht gestuurd. Nog steeds geen antwoord

Reputatie 7
Badge +9

Hi Alex, we hebben inmiddels contact gehad via een privébericht, maar ik wilde even een update doen in dit topic. Ik hoor het graag van je als je hebt gereageerd op de mail! 😄

Reageer