Beantwoord

Simkaart geblokkeerd door malware

  • 10 January 2024
  • 2 reacties
  • 85 Bekeken

Goedeavond, ik heb een SMS gisteren gekregen van odido dat mijn simkaart geblokkeerd is omdat er een malware hadden gevonden. 

Ik heb all stappen gevolgd (dus een back up inplannen en mijn telefoon naar fabriek instellingen restarten en dat ik een virus detector moest installeren. ) 

Ik heb alles gevold en geen malware of virus gevonden

 

Ik wacht dus nu dat mijn simkaart deblokkeren kan...heel vervelend want ik kan nu niemand bellen en vaak heb ik dat nodig voor mijn werk

 

Aub snel een reactie 

 

Gr, kiara

icon

Beste antwoord door Kyara245 11 January 2024, 18:04

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Kiara, van harte welkom op de Community! Ik zie nu pas dat je ook een eigen topic hebt aangemaakt. Ik heb zojuist gereageerd in een ander topic op je vraag. Stuur me even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik direct met je mee! 😄

Hoi Kiara, van harte welkom op de Community! Ik zie nu pas dat je ook een eigen topic hebt aangemaakt. Ik heb zojuist gereageerd in een ander topic op je vraag. Stuur me even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik direct met je mee! 😄

 

Veel bedankt! Ik heb u een bericht gestuurd

Reageer