Beantwoord

Simonly abonnement opzeggen

  • 30 November 2023
  • 2 reacties
  • 95 Bekeken

Hallo,

ik heb sim only abonnement, met dagelijks opzegbaar, plus multi sim van €5 per maand. Apple watch is al afbetaald, een losse toestel heb ik. Als ik overstap via andere provider, moet ik nog Odido afkoopsom betalen of alleen die ene maand van opzegtermijn dus maandelijkse bedrag van €17?

icon

Beste antwoord door eric 30 November 2023, 10:35

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @brian444 ,

Een dagelijks opzegbaar abonnement ontstaat na afloop van een contracttermijn, maar er geldt wel een opzegtermijn van 1 maand. Het gemakkelijkst is het om een abonnement bij je nieuwe provider met nummerbehoud af te nemen. Dan wordt er (automatisch) een afstemming gemaakt tussen de nieuwe en oude provider voor 1 maanda na aanvraag. Je nieuwe provider levert alvast een toestel/sims etc. maar je betaald nog geen abonnements geld. Na die maand stopt die dienst van Odido en kun je de nieuwe simkaart in je telefoon stoppen en start de dienst en facturatie van de nieuwe provider.

Hoi @brian444 ,

Een dagelijks opzegbaar abonnement ontstaat na afloop van een contracttermijn, maar er geldt wel een opzegtermijn van 1 maand. Het gemakkelijkst is het om een abonnement bij je nieuwe provider met nummerbehoud af te nemen. Dan wordt er (automatisch) een afstemming gemaakt tussen de nieuwe en oude provider voor 1 maanda na aanvraag. Je nieuwe provider levert alvast een toestel/sims etc. maar je betaald nog geen abonnements geld. Na die maand stopt die dienst van Odido en kun je de nieuwe simkaart in je telefoon stoppen en start de dienst en facturatie van de nieuwe provider.

Bedankt voor reactie, dus dit betekent dat je kan zeg maar overstappen, want mijn contract is nog tot  7 jan 2025, verlengbaar vanaf 8 sept 2024, maar volgens Odido app heb ik dagelijks opzegbaar. Dan betaal je alleen in December kosten van Odido? Dan stopt het? Ik zal overstap via andere doen met nr behoud.

Reageer