Beantwoord

Snelheid Go 21.1

  • 18 March 2024
  • 4 reacties
  • 72 Bekeken

Hoi, kan iemand mij aangeven welke snelheid heb ik met mijn abonnement? Het is een oudere, Go 21.1 en ik kan nergens vinden wat is de max download snelheid.

Bedankt 

icon

Beste antwoord door Waqqas 18 March 2024, 18:57

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Nekro19 

De theoretische maximale snelheid die je in optimale omstandigheden kan halen is 450 Mbps met 4G, met 5G is dit een stuk meer.

Dit kan ik me nog wel herinneren gelezen te hebben toen de nieuwe abonnementen er nog niet waren.

Ik kan mijn abonnement verlengen en ik wou de bestande snelheid vergelijken met die van de nieuwe abonnementen maar als ik het goed lees dan blijf ik beter met mijn "oude".

Reputatie 7
Badge +14

Deze maximum snelheden zijn best wel een theoretisch verhaal. Ooit een mobiele app gezien die 450 mbit trekt? Dan is zelfs je unlimited databundel snel door een FUP heen... dus nee, laat je niet gek maken met dat soort snelheden. 

Reputatie 7
Badge +15

@Nekro19

Ik heb een oude T-Mobile GO abonnement (unlimited) en ik haal thuis 300-350 Mbps op 4G. Ik heb al verlengd met unlimited basis (gaat 2 mei in) waarbij de maximale snelheid 300 Mbps is. De hoge snelheden zijn leuk maar als bij mij alles prima werkt dan ben ik tevreden, 25 Mbps is al genoeg 🙂

Reageer