Beantwoord

Speciaal verlengaanbod?

  • 26 January 2024
  • 7 reacties
  • 105 Bekeken

Hoi, ik mag verlengen, en jullie zeggen een speciaal verlengaanbod voor mij te hebben als ik inlog bij mijn  Odido. Dit aanbod is echter precies hetzelfde als wanneer ik niet inlog en gewoon een (nieuw) abonnement op jullie website af zou willen sluiten? Waar kan ik het speciale aanbod met scherp tarief voor jarenlange trouwe klanten vinden? Bedankt! 

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 29 January 2024, 12:49

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Micha, allereerst tof om te lezen dat je al jarenlang deel uitmaakt van onze T-Mobile en Odido-familie! Ik heb direct met je meegekeken, maar ik kan niets vinden over een speciaal verlengaanbod. Ik zie wel dat er een 'normaal’ aanbod staat waar je naar kunt kijken. Gaat het om nummer dat eindigt op 97? Heb je een screenshot voor me waarin staat dat er een speciaal verlengaanbod met scherp tarief voor je klaarstaat? 😄

Hoi Marciano, ik zie het inderdaad nergens meer terug, het "speciaal voor jou”, maar dit stond me wel bij dat dit eerder wel te zien was? Maar er zijn voor bestaande trouwe klanten dus geen andere (betere) aanbiedingen dan voor klanten die jaarlijks (s)hoppen? 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Micha77 

Ik heb ook al een aantal keer mogen verlengen en nu mag ik weer verlengen. Ik krijg ook inderdaad altijd een knop met verlengaanbod oid maar als je erop klikt zie je vervolgens gewoon hetzelfde als op de website.

Voor nieuwe klanten en bestaande klanten is het aanbod hetzelfde.

Overigens, er staat wel degelijk wanneer ik inlog “Bekijk je verlengaanbod". En als je niet inlogt en gewoon een nieuw abonnement af wilt sluiten, is het “aanbod” precies hetzelfde. Wat is dan het “verlengaanbod”? zie hier aanbieding wanneer ik “verleng”

 

 

en dit is de aanbieding wanneer je als nieuwe klant af wilt sluiten:

 

 

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @Micha77, het klopt dat je dezelfde aanbieding krijgt als nieuwe klanten, soms zit er wel eens verschil in m.b.t. een actie die we hebben lopen, maar die zijn meestal alleen bedoeld voor nieuwe klanten, vandaar dat je ook hetzelfde verlengaanbod te zien krijgt in je Mijn Odido account. Je kunt eventueel telefonisch contact opnemen met één van onze verkoopadviseurs door te bellen naar: 0800-0092. Dit kan van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 21:00u en op zaterdag van 08:00 tot 18:00u. Wellicht dat zij nog iets voor je kunnen betekenen! 

Hoi @Pharwin van Odido als jullie klanten die al meer dan 25 jaar klant zijn geen voordeel bieden tov nieuwe klanten die gewoon ieder jaar hoppen en volgend jaar weer ergens anders een contractje afsluiten, wat zou dan voor mij nog de reden zijn om bij jullie te blijven…? Volgens mij had T-Mobile altijd aanbiedingen voor trouwe klanten. Anders kan ik toch net zo goed ook rond gaan kijken en ergens anders voor 1 jaar afsluiten? 

Reputatie 7
Badge +14

Odido beloont klanten die meerdere abonnementen afnemen met klantvoordeel. De bodem qua kortingen is in Nederland bereikt. Nieuwe klanten worden nog wel  'gekocht ', maar met zet vooral in op onderscheiden in proposities die klanten behouden. Kijk naar het samen unlimited aanbod van Odido.

Reageer