Beantwoord

Telefoon abbo met onbeperkt internet data

  • 2 July 2023
  • 6 reacties
  • 109 Bekeken

De vraag is :

Zodra ik de tellefoon abbo heb afgesloten met onbeperkt internet

Kan ik dan mijn xbox serie s voorzien van internet een helemaand door ?

Zou ik dan een knop op de app moeten activeren dat die steeds 3 gb , of 5 gb of 10gb toevoegt, en dan ik dat dan heel de maand door kan doen zodat ik online kan blijven spelen met hotspot voor de xbox internet voorziening?


Als deze vraag kan worden beantwoord zou dat helpen ik dank u.

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 2 July 2023, 16:36

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Jessy van der vlis 

Met een onbeperkt mobiel abonnement start je elke dag met 10gb en zodra 80% van de 10gb is verbruikt kan je 2gb activeren via de app. Wanneer de 2gb weer voor 80% verbruikt is kun je weer 2gb activeren en zo kan je dit onbeperkt blijven doen.

Je kunt zo je console de hele maand van internet voorzien via een mobiele hotspot.

Hallo @Jessy van der vlis 

Met een onbeperkt mobiel abonnement start je elke dag met 10gb en zodra 80% van de 10gb is verbruikt kan je 2gb activeren via de app. Wanneer de 2gb weer voor 80% verbruikt is kun je weer 2gb activeren en zo kan je dit onbeperkt blijven doen.

Je kunt zo je console de hele maand van internet voorzien via een mobiele hotspot.

Welke provider zou meer als 2 gb hebben? Zoals 5 gb?

Reputatie 7
Badge +14

De unlimited producten zijn eigenlijk 1:1 vergelijkbaar tussen de providers. Meestal verhoogd t-mobile eerst de initiele bundel en bundelbooster grootte waarna de andere twee snel volgen.

Als je echt behoefte hebt aan meer en grotere bundelboosters zou je een vaste verbinding of 4g voor thuis kunnen overwegen. Bij dat laatste heb heb je een maandbladen tot 500gb en bundelboosters van 5gb.

De unlimited producten zijn eigenlijk 1:1 vergelijkbaar tussen de providers. Meestal verhoogd t-mobile eerst de initiele bundel en bundelbooster grootte waarna de andere twee snel volgen.

Als je echt behoefte hebt aan meer en grotere bundelboosters zou je een vaste verbinding of 4g voor thuis kunnen overwegen. Bij dat laatste heb heb je een maandbladen tot 500gb en bundelboosters van 5gb.

@eric is dat voor telefoon abbo ? Dat is nu alleen mogelijk voor mij tijdelijk

Reputatie 7
Badge +14

4g voor thuis werkt met een losse 4G router waarop je de xbox kunt aansluiten.

4g voor thuis werkt met een losse 4G router waarop je de xbox kunt aansluiten.

Ooooooo de router … is goud waard

Reageer