Telefoon abbonement/ toestel krediet klopt NIET

  • 8 August 2023
  • 8 reacties
  • 120 Bekeken

Goede avond, 

Ik heb hier al meerdere malen over gebeld, naar winkel gegaan, en proberen het op te lossen. Zie bijlages met alle informatie. Hopelijk kunnen jullie mij helpen. 

Met vriendelijke groet,

Isabella Nieuwveld 


8 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Isabellanieuwtje1307 ,

Heb je op 11 november een verlenging van een eerder t-mobile abonnement uitgevoerd of was het een geheel nieuw abonnement? En bij een nieuw abonnement,  was er dan nog sprake van nummerbehoud vanaf een andere provider?

Het was een geheel nieuw abonnement, maar ik weet precies niet meer wat gebeurde. Ze hadden ook mijn abonnement verkeerd omgezet. Want ze hadden mijn moeders nummer en mijn nummer ook verkeerd gewisseld….. Zo iets….

Reputatie 7
Badge +14

Ok, apart. Dus je hebt pas vanaf maart 2022 betaald terwijl je eigenlijk vanaf november 2021 zou moeten betalen. Zeg maar 4 maanden “te weinig”.

Wat je dan zou kunnen doen als je eerder weg wilt, is het contract afkopen. Dan betaal je op de slotnota de laatste 4 maanden (of meer als je nog eerder weg wilt). Dan klopt het weer met wat je over het gehele contracttermijn zou moeten betalen.

 

Je kan hier ook zien, in de foto dat mijn contract verlengbaar is vanaf November 3 en mijn startdatum 3 maart 2022 is. Terwijl ik abonnement en toestel tegelijk heb aangeschaft. Dat is dus verkeerd gezet. Ik ga ernaar kijken. Ik heb de eerste 4 maanden te weinig betaald, maar dit is door jullie verkeerd omgezet.  Ik heb dus de eerste 4 maanden mijn oude abonnement betaald. Kan dit niet verrekend worden? En dat ik in november gewoon klaar ben. Er staat in mijn contract ook een ander nummer. Ik heb duidelijk aangegeven toen ik mijn telefoon kocht dat ik mijn nummer wilde houden. Denk dat dat mis is gegaan. Zie ook screenshot met de data van contract. 
 

Met vriendelijke groet,

Isabella Nieuwveld.

 

 

Omdat dit de ENIGE MANIER IS waarop ik jullie ‘normaal kan bereiken, had ik screenshots erbij gedaan. Helaas dit openbaar. Jammer allemaal. Ik heb ze weggedaan. 
 

Reputatie 4

Dit is een openbaar forum, waarin je nu allemaal privé info post. Ik zou die screenshots even weghalen en of anonimiseren.

Reputatie 7
Badge +14

Je abonnement is 4 maanden voor het aflopen van je contract al verlengbaar bij T-Mobile. Dus dat verlengen en je einddatum uit elkaar ligt is ook heel logisch.

Wat het wel onduidelijker maakt is dat je eerst zei dat je een geheel nieuw abonnement hebt afgesloten en in je laatste post spreek je weer over “Ik heb dus de eerste 4 maanden mijn oude abonnement betaald. “ Dus dan was het toch een verlening.. 

Effin, zonder toegang tot de T-Mobile systemen blijft dit toch een hele puzzel. Wacht even af of een moderator hier nog iets kan inzien. Ik heb je in iedergeval geholpen met de mogelijkheid om ook een contract direct te kunnen afkopen zodat je weg kan zodra jij dat nodig vind!

Nee ik heb niks verlengd, als tmobile nou eens gewoon normaal bereikbaar waren kon ik het gewoon goed uitleggen. Ik had een nieuwe telefoon met abbonement gekocht en wilde geen nieuw nummer. Hebben ze dus WEL gedaan waardoor ik me oude abonnement doorbetaalde en ik had dit niet door. Vervolgens omgezet in maart op goede nummer. Maar dit is niet mijn schuld. Jullie hebben mij nieuwe nummer gegeven, waardoor het niet goed stond. Ik wil gewoon in november dit jaar mijn toestel afbetaald hebben en abbonement niet verlengen. Altijd super slechte klantenservice, dat jullie niks kunnen doen. Ik ben het zat. Vind het erg jammer. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Isabellanieuwtje1307 

Wat jammer om te lezen dat je een mindere ervaring hebt. Wij denken altijd graag mee naar een oplossing. Ik wil dus ook graag kijken wat ik voor jou kan betekenen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag met je mee. 

Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie stuur bericht. 

Reageer