Beantwoord

Terugdraaien afbetaling toestelkrediet

  • 25 November 2023
  • 1 reactie
  • 89 Bekeken

Hoi, 

Ik heb vandaag mijn toestelkrediet afbetaald met de gedachte dat ik een nieuwe toestel (verlengen) kon aanvragen. 

Nu kwam ik er al snel achter dat je alsnog aan het jaar contract vast zit dus de enige optie was om te kiezen voor een early renewal. Alleen kunnen de medewerkers dit niet voor mij regelen omdat de recycle optie niet voor hen beschikbaar is. 

 

Is hier een andere oplossing voor of kan ik het afbetalen van mijn toestelkrediet terugdraaien zodat ik netjes wacht tot mijn contract afloopt? Dit afbetalen heeft zo weinig nut. 

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 27 November 2023, 15:42

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +6

Hoi, 

Ik heb vandaag mijn toestelkrediet afbetaald met de gedachte dat ik een nieuwe toestel (verlengen) kon aanvragen. 

Nu kwam ik er al snel achter dat je alsnog aan het jaar contract vast zit dus de enige optie was om te kiezen voor een early renewal. Alleen kunnen de medewerkers dit niet voor mij regelen omdat de recycle optie niet voor hen beschikbaar is. 

 

Is hier een andere oplossing voor of kan ik het afbetalen van mijn toestelkrediet terugdraaien zodat ik netjes wacht tot mijn contract afloopt? Dit afbetalen heeft zo weinig nut. 

Hallo @givemesnacks, ik geef je graag meer duidelijkheid! 

Je kunt altijd 4 maanden voor het einde van je contract bij ons verlengen (met een nieuw toestel). Nu wil het soms wel eens voorkomen dat een toestel kapot o.i.d. Dan kun je inderdaad kiezen voor de optie '’Early Renewal'’, zodat je niet tot die 4 maanden voor het einde van je contract hoeft te wachten, maar éénmalig eerder kunt verlengen. De kosten hiervoor zijn € 71,12 incl. btw. Een voorwaarde hiervoor is dat je niet kunt kiezen voor de Recycle Deal optie, dat is alleen regulier mogelijk. Vandaar dat onze collega's dit ook niet voor je in orde kunnen maken, als je een Early Renewal zou willen hebben Een Early Renewal is alleen mogelijk als je zonder de Recycle Deal zou nemen en nog een belangrijke voorwaarde hiervoor is, is dat je huidige contract ook niet begonnen is als een Early Renewal. 

Het is ook niet zo dat als je een toestelkrediet hebt en deze afbetaald, je al gelijk een nieuw toestelkrediet kan nemen. Dit kan altijd pas 4 maanden voor het einde van je contract. Wel is je abonnement nu goedkoper, omdat je alleen betaald voor je bundels. We zouden dit ook niet meer terug kunnen draaien, sorry!

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

 

Groetjes, 

Pharwin

Reageer