Beantwoord

Toestel verlengen via Belsimpel

  • 3 October 2023
  • 6 reacties
  • 134 Bekeken

Ik heb al een aantal jaar een unlimited abonnement voor zowel mijn internet thuis als mijn telefoon. Mijn telefoon is al 3 jaar oud (lang leve de HuaweiP30 Pro <3 ) maar nu echt aan vervanging toe. Ik betaal voor beide abonnementen incl. inflatie rond de € 27.

Nu wil ik graag een Xiaomi 12 Pro of 13(pro), maar helaas heeft Odido deze niet in hun assortiment. Ik wil mijn abonnement daarom graag via Belsimpel vernieuwen. Ik heb momenteel een 2 jarig unlimited SimOnly abonnement waarvan ik er nu 1 jaar op heb zitten. Ik kan vanuit de website van Odido wel een nieuwe toestel aanvragen en mijn abonnement vernieuwen. Mijn vragen zijn als het volgt:

  • Kan ik vanuit Belsimpel nu mijn abonnement vernieuwen/verlengen + een nieuwe telefoon? Ik wil minimaal 300mbps internet.
  • Welk abonnement moet ik nu nemen om de unlimited korting van T-Mobile thuis internet van € 27 te kunnen houden? 
icon

Beste antwoord door Waqqas 3 October 2023, 21:48

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Maureen95 

Via Belsimpel heb je ook de mogelijkheid om voor toestelflexibiliteit te kiezen dus van een sim only abonnement naar een abonnement met toestel gaan.

Je zal dan €5,00 korting op je thuis abonnement ontvangen, het maakt verder niet uit welke abonnement je neemt.

 

Reputatie 7
Badge +14

@Maureen95 Volg de stappen en kijk wat het kost. De €5,- geldt al een tijdje voor iedereen.

Hi @Waqqas ,

 

Dus dan ga ik er alleen maar op achteruit… Want mijn unlimited 1GB abonnement is normaliter € 43,44 en nu met mijn abonnement € 27,15…. Dus dan zou ik voor mijn thuis internet rond de € 38 gaan betalen? Of begrijp ik je verkeerd?

Reputatie 7
Badge +15

@Maureen95 

Ja dat klopt, voor thuis ga je dus meer betalen..

Een los toestel kopen kan ook 😁

@Waqqas  Jeetje wat jammer :( Het was zo een goede deal. Ik ga hem dan denk ik maar los bestellen. Dan ben ik wel even benieuwd naar het volgende. Als mijn Sim Only abonnement volgend jaar afloopt, dan verlies ik sowieso mijn mooie deal voor het thuis internet? 

Reputatie 7
Badge +15

@Maureen95

Na de einddatum van je Sim only wordt het contract omgezet in een contract voor onbepaalde tijd, je kan hem daarna verlengen of opzeggen wanneer je maar wilt.

Zolang je niet gaat verlengen behoud je de huidige deal.

Jaarlijks komt er wel een inflatiecorrectie bij.

Reageer