Beantwoord

Toestelkrediet afbetaald maar de verkeerde krediet is verwerkt

  • 8 January 2024
  • 2 reacties
  • 89 Bekeken

Goedenavond, ik heb een Early Renewal gedaan en het toestel vandaag mogen ontvangen. Ik besloot toch om het toestel in 1x te betalen. Dus ingelogd en in mijn account naar mijn toestelkrediet gegaan. Er staat een huidig toestelkrediet in en de nieuwe van 995 Euro. Ik klikte op dat toestelkrediet om af te betalen. Betaald via Ideal en betaling was gelukt. Kreeg ook bevestiging via email. Echter toen ik in mijn account keek zagik tot mijn schrik dat het verkeerde toestelkrediet was verwerkt nl. het huidige van 746 Euro op 0 Euro was gezet. Hoe kan dit? Het toestelkrediet wat ik wilde afbetalen staat daardoor nog steeds open op 995 Euro. Vind dit echt heelvervelend. Kunnen jullie mij helpen?

icon

Beste antwoord door Gabi 8 January 2024, 19:37

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Gabi , je hebt een ideal betaling gedaan en daarvoor in de bankapp op akkoord moeten drukken. Wel bedrag is er nu afgeschreven van je rekening? 

Het prettige van early renewal is dus dat je al eerder een nieuw toestel kan bestellen en dat het nieuwe abonnement en aflossing pas ingaat als het oude abonnement en aflossing van dat toestel afloopt. De aflossing van je nieuwe toestel is nog niet gestart,  dus kun je die aflossing nog niet doen. Dat kan zodra je nieuwe abonnement ingaat.

Hoi Eric, Ja heb met ideal betaald. Ik kon gewoon in mijn account op knop drukken toestelkrediet afbetalen. Er staan er dus 2 in. Huidige en Nieuwe. Beide kon ik afbetalen ook de nieuwe.  Er is 996 euro afgeschreven van de rekening. 

Reageer