Beantwoord

Unlimited is NIET unlimited (klantenservice geen gehoor)

  • 15 September 2023
  • 5 reacties
  • 366 Bekeken

Leuk voor jullie dat jullie unlimited limiteren en dan met databundels moet aanvullen. Echter werkt dat niet, ook niet wanneer ik mijn verbruik ververs. Ook niet als ik het 100 keer ververs. Er blijft dan staan 1000 mb. Waardoor ik geen internet heb waarvoor ik wel betaal want ik heb een UNLIMITED abbonement afgesloten. Jullie app werkt niet waardoor ik dus geen extra databundels kan activeren.

Ik heb een chat geopend om half 11 deze ochtend, ik heb geen reactie gekregen. Het is nu half 10 in de avond. 

Ik wacht al sinds juli op T-Mobile thuis maar krijg iedere maand een mail dat het een maand verzet word. Nu is het oktober volgens de laatste mail.

Dit gestuntel van jullie heeft mij flink in de problemen gebracht vandaag. Houdt dit juridisch nog wel stand? Jullie adverteren namelijk UNLIMITED en dat is het niet maar ik moet er wel voor betalen.

Kom niet met dat kwak verhaal over de integriteit van jullie netwerk, dan moet je maar zorgen dat die databundels werken.

Ik zou graag vroegtijdig mijn abbonement stoppen zonder extra kosten omdat ik niet krijg waarvoor ik moet betalen en wat jullie adverteren. 

 

Iets anders wat me hierdoor is opgevallen:

De link naar “Chat” werkt niet via de website. Als je vaak hierop klikt en het netwerk tab in de gaten houdt via dev tools in de browser worden er requests gemaakt naar TikTok en Snapchat? Wat zijn dit allemaal voor shady praktijken? Delen jullie mijn data met deze apps?

icon

Beste antwoord door Waqqas 16 September 2023, 10:23

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hall @Trashdido 

Ik heb zojuist een 2 GB aanvuller geactiveerd in de app en deze werd direct toegevoegd, de app bevat nog wel een aantal bugs maar met de tijd komt dat wel goed hoop ik.

Bij elke provider die een unlimited abonnement aanbiedt, heb je deze constructie dat je elke dag met een X aantal GB start en wanneer deze bijna op is je hem zo vaak als je wilt kunt aanvullen met 2 GB, dit staat ook op de website bij de veelgestelde vragen.

Bij de nieuwe Odido unlimited abonnementen is de startbundel zelfs verhoogd van 10GB naar 20GB.

In het verleden heeft Odido wel een tijdje echt unlimited internet aangeboden maar dit was slecht voor het mobiele netwerk en mensen konden hier misbruik van maken zoals de simkaart permanent in een router gebruiken.

Reputatie 2

Is die 20GB start bundel per dag of maand? Ik neem aan dat dit betekend dat je dan dus voor de eerste 20GB geen aanvallers hoeft te activeren?

48 uur verder. Nog geen inhoudelijke reactie gekregen via de chat. Alleen dat ze binnen 2 uur op de chat reageren… Ook in dit topic nog geen reactie. Ze zouden telefonisch contact met mij opnemen op zaterdagavond, dit hebben ze ook niet gedaan.

Wederom zojuist een databundel geactiveerd maar mijn internetsnelheid bleef 100kbs voor een uur.

 

Incapabel. 

Reputatie 7
Badge +15

Is die 20GB start bundel per dag of maand? Ik neem aan dat dit betekend dat je dan dus voor de eerste 20GB geen aanvallers hoeft te activeren?

@Xandrios die 20 GB is per dag en hoort bij de nieuwe Odido unlimited abonnementen, voor de eerste 20GB is er geen aanvuller nodig.

Ja, de aanvullers werken dus inconsistent waardoor je bij je unlimited abonnement gelimiteerd raakt tot 20gb per dag.

Reageer