Beantwoord

Unlimited Plus in Turkije werkt niet

  • 21 December 2023
  • 7 reacties
  • 482 Bekeken

Ik heb momenteel een unlimited plus abonnement waarbij ik, naast internet in Europa, ook 50 GB in Turkije zou moeten kunnen gebruiken. Op dit moment ben ik in Turkije en volgens de app bevind ik me in zone 2  en word ik gevraagd een internetbundel aan te schaffen. Zou Odido hier meer informatie over kunnen geven?

 

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 22 December 2023, 10:11

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi O, welkom op de Community en tof dat je in Turkije zit! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat je een Go-abonnement (oud T-Mobile) hebt. Met dit abonnement heb je geen 50GB in Turkije. Ik gok dat je de tarieven op deze pagina hebt bekeken, maar deze gaan echter om nieuwe Hello-abonnementen. Mocht je in de toekomst verlengen naar een Hello-abonnement van Odido, dan krijg je bij Unlimited Plus 35GB in Turkije en 50GB met Unlimited Premium.

Voor nu kan je in Mijn Odido kiezen voor een - Zone 2 - bundel die het beste bij je past of SMS Prijs Turkije naar 5545. 

Heb je nog vragen? Stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar! 😄

Beste Marciano,

Ik wil graag mijn feedback delen over de informatie op de website met betrekking tot de buitenlandse data-opties voor verschillende abonnementen. Ik vind het teleurstellend dat de details over data in het buitenland niet transparant genoeg worden gecommuniceerd, vooral voor klanten met Go-abonnementen (oud T-Mobile).

Een duidelijke weergave van de beschikbare data in het buitenland voor alle soorten abonnementen zou klanten zoals ik helpen bij het nemen van weloverwogen beslissingen. Het zou enorm gewaardeerd worden als deze informatie beter zichtbaar en toegankelijk zou zijn op de website.

Ik hoop dat jullie mijn suggestie ter verbetering van de communicatie serieus willen overwegen. Transparantie is cruciaal voor klanttevredenheid en het opbouwen van vertrouwen. Die bij nu wel is geschaad. 

Met vriendelijke groet, Omar 

Reputatie 7
Badge +14

Alle informatie op de buienland pagina's kloppen hoor. Er is alleen onderscheid tussen abonnementen en prepaid.

Je schreef in je opening post dat je een unlimited Plus abonnement hebt. Daar zit Turkije in, maar jij hebt dus geen plus abonnement.  Dat kan ook nooit aan je gecommuniceerd zijn. Maat goed, als je kunt verlengen kun je van een unlimited naar een unlimited plus abonnement. 

Allereerst wil ik aangeven dat jouw reactie zeer onprettig overkomt. Daarnaast geef je aan dat jouw reactie de werkelijkheid is, maar het ligt toch anders. Zoals je ziet op de foto ben ik (Ja hoe zal ik het zeggen) voor de gek gehouden. Er staat toch echt dat er een aanpassing is gemaakt. Dit is dus een vorm van misleiding aldaniet onbedoeld. Ik hoop dat u mij na het zien van de bijgevoegde foto beter kunt begrijpen.

Reputatie 7
Badge +14

Tja, de moderator geeft aan dat je nog op de oude prijsplannen zit, dus mooier kan ik het niet maken. Misschien is die bestelling gedaan voor een verlengmoment in de toekomst? Want blijkbaar staat hij in de systemen waar de moderator in kijkt nog op de oude situatie.  Dan is jouw klacht niet dat het onduidelijk is wat er op de website staat,  maar dat je verlenging niet is verwerkt. Ook dat kan een moderator voor je nakijken. 

Reputatie 6
Badge +6

Allereerst wil ik aangeven dat jouw reactie zeer onprettig overkomt. Daarnaast geef je aan dat jouw reactie de werkelijkheid is, maar het ligt toch anders. Zoals je ziet op de foto ben ik (Ja hoe zal ik het zeggen) voor de gek gehouden. Er staat toch echt dat er een aanpassing is gemaakt. Dit is dus een vorm van misleiding aldaniet onbedoeld. Ik hoop dat u mij na het zien van de bijgevoegde foto beter kunt begrijpen.

Hallo @o.elkhadiri1994, ik ben het zeker met je eens dat het beter en transparanter op onze website vermeld dient te worden, daar ga ik ook zeker feedback over indienen! Excuses voor de verwarring, maar het nieuwe Hello abonnement met Unlimited Plus is dus niet van toepassing op jouw abonnemnt. Het gaat hier om Unlimited Plus van een verouderd T-Mobile Go abonnement, vandaar dat Turkije er niet binnen valt, sorry! 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

Groetjes, 

Pharwin

Helder. Bedankt voor je reactie!

Reageer