Verhoging klantvoordeel databundel

  • 15 March 2024
  • 1 reactie
  • 19 Bekeken

Hallo,

 

Ik had een abbonement van 20GB en dit is verhoogd met 5GB naar 25GB i.v.m. het half jaar bestaan van Odido. Daarnaast heb ik zojuist klantvoordeel gekregen dus is mijn totale internet nu 50GB. Dit verbruik ik maandelijks niet. Als ik mijn abbonement nu verlaag naar 10GB krijg ik dan nog steeds de 5GB erbij omdat Odido een half jaar betsaat plus een verdubbeling via het klantvoor waardoor mijn totaal op 30GB uit komt? 

 

Ik hoor het graag van jullie.

Cal van Odido 1 maand geleden

Hoi @Tim Bouten, leuk dat je ook kan genieten van de verhoging, wij leggen de verandering graag helemaal voor je uit! Omdat je reactie in een Internet + TV topic stond heb ik jouw reactie in een eigen topic geplaatst in het mobiele gedeelte van de Community. Hierdoor zal je merken dat mobiele reaguurders en een mobiele collega / moderator binnen enkele werkdagen zal reageren in je topic. 

Je weet snel meer, voor nu wens ik je veel plezier toe met je verhoogde databundel! 😄

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Tim Bouten, leuk dat je ook kan genieten van de verhoging, wij leggen de verandering graag helemaal voor je uit! Omdat je reactie in een Internet + TV topic stond heb ik jouw reactie in een eigen topic geplaatst in het mobiele gedeelte van de Community. Hierdoor zal je merken dat mobiele reaguurders en een mobiele collega / moderator binnen enkele werkdagen zal reageren in je topic. 

Je weet snel meer, voor nu wens ik je veel plezier toe met je verhoogde databundel! 😄

Reageer