Beantwoord

Verlengaanbod

  • 9 February 2024
  • 3 reacties
  • 93 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo.

Ik heb een verleng aanbod gehad. Daarin staat te lezen: "Je hebt al lang een abonnement bij ons en dat vinden we leuk. Als je nu verlengt, krijg je daarom elke maand extra korting. De korting is al verrekend in de getoonde maandprijs en is geldig als je je abonnement verlengt voor 19-04-24". 

Nu wil ik hier gebruik van maken maar ik zie dat deze extra korting niet meer bij Unlimited Plus en Unlimited Premium vermeld staat. Een paar weken geleden was dit nog wel zo, voor Unlimited Plus was dat 2,50 korting waardoor de prijs uitkwam op 27,50 per maand (bij onbeperkt bellen en meerdere abonnementen). Is er iets fout gegaan?

icon

Beste antwoord door Johrick van Odido 13 February 2024, 12:01

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Jan, van harte welkom op de Community! Gaaf dat je gebruik wil maken van je verlengaanbod. Ik heb direct gezocht op je e-mailadres en ik kom op 3 mobiele abonnementen uit. Om welk abonnement gaat het, wil je dit 06-nummer in je profiel zetten onder het kopje klantnummer? De kans is groot dat ik je moet vragen contact op te nemen met mijn collega's van Telesales op 0800-0092. Zij kunnen je hier stukken beter bij helpen, maar mocht je willen dat ik eerst even meekijk, laat het me dan weten als je je 06-nummer in je profiel hebt gezet. Dan kijk ik met alle plezier met je mee! 😊

Hallo Marciano,

Bedankt voor je reactie.

Mijn 06-nummer is toegevoegd.

Groet, 

Jan 

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Jan D.

Wat super! Ik heb met je meegekeken alleen moet ik je toch aanraden om contact op te nemen met mijn collega’s van sales op 0800-0092, ik kan op dit moment namelijk niets voor je doen, sorry! Hopelijk hebben zij een soortgelijke aanbod voor je. Als wij nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten? 😊

Reageer