Beantwoord

Verlengaanbod misleidend

  • 6 April 2024
  • 4 reacties
  • 66 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Beste Odido,

 

Ik heb een aantal weken geleden mijn abonnement telefonisch verlengd. Hierbij werd mij een prijs aangeboden van 25 euro per maand met een eenmalige bijbetaling van 150,41. Het gaat om de iPhone 15 met 40GB.

Ten minste, zo werd dit gecommuniceerd en staat het in het contract.

Echter, nu het nieuwe abonnement daadwerkelijk is ingegaan staat er een maandelijks bedrag van 27,50 en een bundel van 20GB. Hoe kan dit?

icon

Beste antwoord door Waqqas 6 April 2024, 10:02

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @tamarl 

Met klantvoordeel krijg je €2,50 korting per maand en dubbele data,

Je hebt recht op klantvoordeel wanneer je minimaal 2 Odido abonnementen op je adres hebt.

Het verlengaanbod was dus icm klantvoordeel terwijl je daar blijkbaar geen recht op hebt.

Reputatie 7
Badge +14

Je moet wel zorgen dat je vaste internet en je mobiele abonnementen onder 1 klantnummer komen.  Dan krijg je op alle producten klantvoordeel.

Dank voor jullie reacties.

Helaas is het bedrag niet gecommuniceerd als ‘(inclusief) klantvoordeel’ maar gewoon als normale, vaste prijs, erg jammer en misleidend. 

Er zijn dus aannames gedaan dat ik wel in aanmerking kom voor het klantvoordeel, wat niet het geval is. Ik heb namelijk maar 1 Odido abonnement. 

Ik ben niet van plan 27,50 te betalen, want ik heb hier telefonisch en schriftelijk niet mee ingestemd. 

Wat blijft er over van mijn bundel als ik 25 euro per maand wil betalen?

 

Reputatie 7
Badge +15

@tamarl

Zie hier de prijzen die horen bij de abonnement. Wellicht wilt iemand anders op jouw adres ook Odido mobiel nemen of je zou ook Odido internet voor thuis kunnen nemen om toch llantvoordeel te krijgen.

Je telefoon aflossen is ook een optie om de maandelijkse kosten te verminderen.

Je bundel kan je in je Odido account wijzigen bij abonnement en dan abonnement wijzigen.

Reageer