Beantwoord

Verlengen mogelijk met iPhone SE 128 GB?

  • 9 September 2023
  • 9 reacties
  • 103 Bekeken

Ik mag verlengen, en zie dat dat kan met een iPhone SE.

Helaas toont alleen de variant van 64GB. Is het ook mogelijk de 128GB -versie te kiezen?

icon

Beste antwoord door eric 9 September 2023, 15:16

Bekijk origineel

9 reacties

Nog even gezocht, en het blijkt dat de Odido-website NIET de iPhone SE 128GB aanbiedt, maar Mobiel.nl WEL, met een Odido-abonnement dat dan weer 0,50 p/m duurder is.

Hoe zit dat?

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @BigFurryMonster 

Odidio biedt een " beperkte set " aan toestellen, kleuren en geheugen aan. Als er een toestel niet op de website staat kun je deze niet via Odido.nl kopen.

Retailers, zoals mobiel.nl of gsmweb kopen hun eigen toestellen in en verkopen dat met abonnementen van alle providers in Nederland.  Zo werkt de concurrentie,  vaak kunnen zij grotere partijen kopen, soms via grijze import.

Op zich kun je daar prima een toestel en een Odido abonnement kopen, maar voor vragen en garantie moet je dan ook bij de retailer zijn.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @BigFurryMonster 

Als de 128GB variant niet op de website staat dan betekent dat, dat deze niet op voorraad is.

Verlengen via mobiel.nl kan ook, het is daar goedkoper omdat ze een veel grotere voorraad hebben en klanten van alle providers kunnen verlengen via mobiel.nl.

Odido heeft een kleinere voorraad omdat alleen eigen klanten kunnen verlengen via de website.

Reputatie 7
Badge +14

@BigFurryMonster  Tip: je kan je beter pas na 1 oktober verlengen.

Je krijgt dan het eerst jaar niet met de inflatie correctie  te maken.
Inflatiecorrectie 2023  Afgelopen jaar was het 8,6% Die 0,50 cent heb je dan snel weer terug verdiend.

Bron:Odido

Wij corrigeren het abonnementstarief elk jaar op 1 januari. Contracten die op of na 1 oktober 2023 zijn afgesloten of verlengd, zullen pas volgend jaar gecorrigeerd worden met het dan geldende inflatiepercentage.

Mooi meegenomen toch!

Reputatie 7
Badge +14

Maar waar het in een ander topic over gaat, aanbiedingen komen en gaan en zo ook de beschikbaarheid van toestellen. Wachten kan, maar nu weet je wat er te koop is en is het leverbaar..

Reputatie 4
Badge +1

Nog even gezocht, en het blijkt dat de Odido-website NIET de iPhone SE 128GB aanbiedt, maar Mobiel.nl WEL, met een Odido-abonnement dat dan weer 0,50 p/m duurder is.

Hoe zit dat?

Dat het €0,50 duurder is komt ook door de opslag van je telefoon.

 

Dat het €0,50 duurder is komt ook door de opslag van je telefoon.

 

Wat bedoel je? De abonnementskosten per maand zijn toch niet afhankelijk van de opslagcapaciteit van de aangeschafte telefoon?
(ik zou de telefoon in 1x betalen, niet per maand)

Reputatie 7
Badge +14

Nog even gezocht, en het blijkt dat de Odido-website NIET de iPhone SE 128GB aanbiedt, maar Mobiel.nl WEL, met een Odido-abonnement dat dan weer 0,50 p/m duurder is.

Hoe zit dat?

Je bedoelt dus dat het 'kale' bel/internet abonnement bij mobiel.nl duurder is? Welke smaak abonnement had jij dan uitgekozen en welke looptijd?

 

 

Je bedoelt dus dat het 'kale' bel/internet abonnement bij mobiel.nl duurder is? Welke smaak abonnement had jij dan uitgekozen en welke looptijd?

 

Ja, dat bedoel ik. Het gaat om Odido Hello 2 jaar verlenging, 12GB, 120min, met klantvoordeel van 2,50 wegens een ander Odido-abonnement op mijn adres.

Odido geeft dit als 14,50, terwijl mobiel.nl 15,00 rekent. Geen groot verschil, maar het viel me op.

Reageer