Beantwoord

Verlengen via anderen goedkoper dan bij T-Mobile zelf?

  • 13 January 2022
  • 2 reacties
  • 434 Bekeken

Ik mag sinds kort weer mijn abbonement verlengen bij T-mobile en wil ik van mijn sim only overstappen naar een abbonement met toestel. Ingelogd via mijn T-mobile kom ik voor het gewenste toestel + abbonement uit op €39.00 per maand. 

Nu kijk ik via mobiel.nl voor een vergelijking en kom ik exact hetzelfde toestel + abbonement tegen, ook van T-mobile, maar dan voor €37.00 per maand. Let wel, dit gaat om dezelfde looptijd, hetzelfde toestel, gelijke keuzes mbt internet en belminuten en bij beide mijn vaste klanten korting mee berekend. 

Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat indien ik via mijn eigen provider verleng, dit mij op het gehele abbonement (over 2 jaar) bijna €50 meer kost dan wanneer ik dit via een alternatieve website afsluit?

icon

Beste antwoord door Waqqas 13 January 2022, 17:04

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Nicky Doller 

De kosten voor het abonnement zijn overal hetzelfde maar de kosten voor het toestel zijn bij externe dealers vaak goedkoper omdat zij veel grotere inkopen doen, klanten van elke provider kunnen bij hun verlengen.

Reputatie 7
Badge +14

Je zult alleen bij vragen en problemen met het toestel zaken moeten doen met zo'n postorder bedrijf. T-Mobile heeft (na de lockdown) ook meer dan 140 winkels hiervoor. Ook bij de klantenservice van T-Mobile kun je dan terecht voor je vragen over je abonnement en je telefoon.