Beantwoord

Verlengen zonder toestel

  • 27 March 2024
  • 3 reacties
  • 33 Bekeken

Reputatie 2

Ik mag vanaf volgende week donderdag verlengen, maar op mijn Odido kan dit alleen met toestel. Dat is voor mij geen optie omdat ik via mijn werk een Dual SIM telefoon heb (Samsung Galaxy S22 Ultra) die nog prima werkt. Daarnaast, als die stuk gaat, mag ik een nieuwe bestellen die door het werk betaald wordt. Ik zou dus alleen willen verlengen met SIM only, maar dat is via mijn Odido op dit moment (nog?) niet mogelijk. Wordt dit nog aangepast? Het contract loopt overigens in augustus af.

De reden waarom ik wil verlengen is het feit dat ik naar een van de Odido bundels wil overstappen. Een van de bundels heeft de beschikking over vrij data gebruik (tot een maximum) in Zwitserland en de Verenigde Staten. In Zwitserland zit ons hoofdkantoor en ik ben geregeld in de Verenigde Staten, de volgende reis is volgende week zaterdag. Het zou mij dus geld besparen als ik mijn prive internet gebruik in die landen op de bundel kan gebruiken. Kan je die bundel dan meteen vanaf verlengen gebruiken of gaat dit pas in bij afloop van het huidige contract? 

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 27 March 2024, 14:33

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Bigoak 

Dit zou wel moeten kunnen. Heb je dit via de app geprobeerd en via de website een abonnement kiezen en onderaan kiezen voor ik wil verlengen?

Een alternatief is een Odido sim only verlenging nemen via mobiel.nl bijvoorbeeld.

Reputatie 2

Helaas niet. In de app op de mobiel kan ik alleen de “oude” T Mobile abonnementen selecteren en op de computer alleen met een telefoon. Wellicht komt dit doordat de “officiële” datum pas volgende week is. Wel raar dat op de computer 4 april staat en op de mobiel 2 april… Mobiel.nl had ik al gezien, daar krijg je een JBL headset of €80 accessoires tegoed

Blijft de vraag staan of de nieuwe bundel direct ingaat of pas na afloop van het huidige contract. 

Reputatie 7
Badge +14

Verlenging gaat in NA je huidige contract.  Je kunt wel 4 maanden voor de datum al verlengen , maar effectief dus pas na die einddatum. 

Reageer