Beantwoord

Verlenging abonnementen

  • 8 March 2023
  • 2 reacties
  • 66 Bekeken

Ik heb in totaal 3 abonnementen op mijn naam staan. 1 van die abonnementen kan verlengd worden. Als ik dit online probeer te doen krijg ik de melding dat mijn gegevens niet opgehaald kunnen worden. Ik heb hier afgelopen maandag eerst voor op de chat gezeten, daar kwamen ze er niet uit en hebben ze een terug bel verzoek geplaatst, echter krijg ik daarna een berichtje dat ik terug gebeld ga worden ivm mijn interesse in T-mobile thuis producten? Heb vervolgens weer naar de klantenservice gebeld en daar bleek dat bij dit telefoonnummer geen gegevens meer stonden? Het enige wat er veranderd is, is dat ik een adreswijziging in de toekomst heb "gezet". Maar daar kon het niks mee te maken hebben volgens klantenservice. Ook weer een terugbel verzoek ingediend. Nou kijk ik gisteren bij mijn abonnementen, staat daar opeens dat ik 1 van mijn andere nummers ook kan verlengen, terwijl dit pas in augustus kan. Heb dit dus geprobeerd en deze kon ik verlengen? Ik snap er nu eigenlijk helemaal niks meer van? 

Hopelijk kan iemand mij hier nu verder mee helpen want dochterlief wilt graag een andere telefoon aangezien haar huidig het aan het begeven is.  

Mvg 

icon

Beste antwoord door Jessicavd85 8 March 2023, 09:20

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Jessicavd85 

Ik begrijp heel goed dat je dochter toe is aan een nieuwe telefoon en dat ze zo snel mogelijk wilt verlengen. Ik heb je case erbij gepakt en zie dat het is doorgezet naar de technische afdeling en zij gaan onderzoeken waar het probleem ligt en zullen je voorzien van een oplossing. Zodra er een oplossing bekend is zullen zij contact met je opnemen en je voorzien van een terugkoppeling. 

Ik hoop dat het snel wordt opgelost zodat je dochter kan genieten van een nieuw toestel. Bekijk ook onze GOGOGO Deals voor de nieuwste toestellen die nu scherp geprijsd zijn. Daar zit vast wat tussen voor je dochter. 

Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, laat het ons weten!

Hi @Jessicavd85 

Ik begrijp heel goed dat je dochter toe is aan een nieuwe telefoon en dat ze zo snel mogelijk wilt verlengen. Ik heb je case erbij gepakt en zie dat het is doorgezet naar de technische afdeling en zij gaan onderzoeken waar het probleem ligt en zullen je voorzien van een oplossing. Zodra er een oplossing bekend is zullen zij contact met je opnemen en je voorzien van een terugkoppeling. 

Ik hoop dat het snel wordt opgelost zodat je dochter kan genieten van een nieuw toestel. Bekijk ook onze GOGOGO Deals voor de nieuwste toestellen die nu scherp geprijsd zijn. Daar zit vast wat tussen voor je dochter. 

Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, laat het ons weten!

 

Ik heb zojuist al telefonisch contact gehad en als het goed is, is het nu opgelost! Bedankt voor de reactie. 

Mvg Jessica 

Reageer