verlenging op de website loopt vast

  • 14 September 2023
  • 5 reacties
  • 133 Bekeken

Beste,

Ik probeer op de website mijn abonnement te verlengen (voormalig T-Mobile), maar de bestelprocedure loopt vast. Ik heb geprobeerd te bellen, maar ik hang al een behoorlijke tijd in de wacht (en moet nu naar een overleg). Graag even contact?

M.


5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @htca ,

Op het klant forum praat je met andere klanten onder regie van moderators. Er is hier geen telefonisch contact mogelijk. Op zich wel bijzonder dat een bestelpagina vastloopt, dit wordt wel vaker gebruikt :)  Maar er zijn natuurlijk meer mogelijkheden. Zo kun je inderdaad bellen, maar het is wel druk. Ook zijn er meer dan 100 winkels waar ze je ook persoonlijk kunnen helpen. Ook het later vanmorgen nog een keer online proberen kan natuurlijk ook.

<knip>

I know, maar de chatbot, gaf aan: ik pobeer je te verbinden met een medewerker en direct daarna verwees die naar de community. Overigens loopt het niet alleen vast op de website maar ook in de webclient. Overigens heb ik het niet alleen vandaag geprobeerd maar ook gisterenavond meerdere keren.

 

Reputatie 7
Badge +14

Ok!

Dan kan het ook nog een idee zijn om een andere browser te gebruiken. Misschien verslikt jouw browser zich in wat cookies o.i.d. 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @htca 

Heb je ook proberen te verlengen op een andere apparaat of via een andere browser?

Hallo @htca 

Heb je ook proberen te verlengen op een andere apparaat of via een andere browser?

Jep: zowel via de telefoon in de app en de mobiele website op de telefoon, op mijn laptop verschillende browsers en netwerken (thuis en op de zaak). Ik krijg deze melding:

Sorry! Er ging iets mis met je bestelling.

Helaas is het niet gelukt om je gegevens op te halen. Probeer het later nog eens.

Reageer