Beantwoord

Vervolg aflopend abbonement

  • 16 January 2024
  • 1 reactie
  • 53 Bekeken

Mijn abbonement is vorige maand afgelopen. Wat betekent dit voor mijn abbonement deze maand en komende maanden?

Ik neem aan dat ik geen toestelkosten meer hoef te betalen in ieder geval. Loopt mijn abbonement nu gewoon verder met enkel de kosten voor mijn MBs en belminuten/SMS als een SIM only? En is deze SIM only maandelijks opzegbaar, dan wel maandelijks verlengbaar?

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 17 January 2024, 13:01

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Bas, allereerst van harte welkom op de Community! Wat je zelf zegt klopt helemaal! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie inderdaad dat je toestelkrediet nu deactief is, hier betaal je dan uiteraard niet meer voor. Je abonnement loopt gewoon verder zoals je gewend bent en het mooie is dat je abonnement nu maandelijks opzegbaar is, of - nog beter - per direct te verlengen wanneer jij wil als je bijvoorbeeld een mooie aanbieding ziet of een nieuw toestel wil of nodig hebt! 😁

Reageer