Beantwoord

Videoland activeren bij nummerbehoud

  • 23 December 2023
  • 1 reactie
  • 90 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 4 reacties

 

Ik heb een extra nieuwe abonement genomen bij odido. Ik switch van provider, en heb nummer behoud. Ik heb ook videoland alleen kan ik die niet activeren omdat de nummerbehoud nog niet is afgerond(pas de 28ste). Dus ik kan de nieuwe abonement niet toevoegen aan mijn odido account. Ik heb een tijdelijke nummer gekregen maar daar kan ik dus geen sms ontvangen.

 

Hoe kan ik dit oplossen?

 

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 26 December 2023, 15:07

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +6

 

Ik heb een extra nieuwe abonement genomen bij odido. Ik switch van provider, en heb nummer behoud. Ik heb ook videoland alleen kan ik die niet activeren omdat de nummerbehoud nog niet is afgerond(pas de 28ste). Dus ik kan de nieuwe abonement niet toevoegen aan mijn odido account. Ik heb een tijdelijke nummer gekregen maar daar kan ik dus geen sms ontvangen.

 

Hoe kan ik dit oplossen?

 

Hallo @Kayzer, welkom op onze Community! Geen zorgen, ik geef je graag meer duidelijkheid. Je kunt het abonnement pas toevoegen, zodra deze van start is gegaan (na de datum van je Nummerbehoud). Op dat moment kun je de verificatiecode ontvangen en je abonnement toevoegen aan je bestaande Odido account! 

Groetjes, 

Pharwin

Reageer