Beantwoord

Voorletter staat verkeerd

  • 7 May 2024
  • 4 reacties
  • 26 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hi ik had laatst een contractovername gedaan omdat mijn mobiele abonnement eerst op mijn moeders naam stond, maar nu staat ie op Y.L. Mijn voorletters zijn Y.J., kan dit gewijzigd worden? Groetjes

icon

Beste antwoord door Jilam 7 May 2024, 23:10

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Jilam, van harte welkom op de Community! Leuk dat je nu je abonnement op je eigen naam hebt staan. Ik help je gaag direct verder met het corrigeren van je voorletters. Om dit te mogen doen heb ik wel een kopie van je ID nodig. Ik heb je zojuist een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan ga ik voor je aan de slag! 😄

Hi Marciano, dankjewel! Ik heb je een kopie gestuurd van mijn ID. 

Hoi Jilam, van harte welkom op de Community! Leuk dat je nu je abonnement op je eigen naam hebt staan. Ik help je gaag direct verder met het corrigeren van je voorletters. Om dit te mogen doen heb ik wel een kopie van je ID nodig. Ik heb je zojuist een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan ga ik voor je aan de slag! 😄

Hi Marciano, dankjewel! Ik heb je een kopie gestuurd van mijn ID. 

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @Jilam, dank voor het sturen van een kopie van je ID! Ik heb gelijk met je mee zitten kijken en ik zie dat een collega het voor je heeft aangepast en je ook hierover een bevestiging per mail heeft verstuurd. Fijn dat het nu allemaal correct staat! 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst! 😄

Reageer