Beantwoord

Vraag over extra beltegoed na opwaarderen

  • 8 February 2024
  • 3 reacties
  • 36 Bekeken

Reputatie 1

Na opwaarderen met €20 gisteren 7 februari zou er €5 extra beltegoed bijgeschreven worden. Dit is niet gebeurd. En normaal kan je dan nog een spelletje spelen voor extra's. Ook dat verschijnt niet. Wat is er aan de hand?

icon

Beste antwoord door Peggy van Odido 13 February 2024, 12:29

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Joey, leuk dat je gebruik maakt van PrePaid! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat er inmiddels € 5 promotioneel tegoed is bijgeschreven. Deze is geldig tot en met 16-02-2024. Zie je deze nu ook op je overzicht staan? Op dit moment is er niets bekend, lukt het om via Prepaid Surprise | Odido een spel te spelen? Zo niet, laat me dan weten waar je precies tegenaanloopt, dan duik ik er voor je in. Ik hoor het graag van je! 😄

Reputatie 1

Na opwaarderen met €20 gisteren 7 februari zou er €5 extra beltegoed bijgeschreven worden. Dit is niet gebeurd. En normaal kan je dan nog een spelletje spelen voor extra's. Ook dat verschijnt niet. Wat is er aan de hand?

Bedankt voor je reactie. Het extra tegoed is bijgeschreven. Ik moest daarvoor eerst het spel spelen. Normaal is dat extra tegoed onbeperkt bruikbaar en werd het ook gewoon bij je beltegoed bijgeschreven maar nu vervalt het al na 7 dagen. Vind ik vreemd en jammer. En vroeger kon je dan nog extra's krijgen zoals extra belminuten of MB's als je het spel speelt maar nu alleen die extra €5. Meer niet. Beetje rare aanbieding.

Hi Joey! 

Ik kan me goed voorstellen dat je graag het tegoed langer had willen gebruiken dan de 7 dagen houdbaarheid. Houd er rekening mee dat al ons promotionele tegoed beperkt houdbaar is. Dit is nooit onbeperkt houdbaar zoals het tegoed die je normaal opwaardeert. Wellicht komen er in de toekomst nog andere promotionele acties voorbij die je kunt gebruiken bij het opwaarderen. Dit kan altijd nog wel veranderen! Extra MB's of tegoed is je natuurlijk ook gegund! 😊

Reageer