Beantwoord

Waarom kan ik mijn abonnement niet verlengen?

  • 27 March 2023
  • 1 reactie
  • 320 Bekeken

Ik wil een abonnement verlengen inclusief nieuw toestel van mijn tweede nummer maar ik krijg het niet voor elkaar. Afgelopen zondag (26 maart) lukte het bijna op T-mobile maar kreeg ik een melding dat  het niet word goedgekeurd zonder enige uitleg waarom. Toen via Belsimpel gedaan, dat lukte, maar moest die uiteindelijk van hun annuleren omdat wederom T-mobile het niet accepteerde, zonder enige uitleg waarom.

Nu is het maandag de 27e en nu kan ik via mijn T-mobile helemaal niets meer en krijg ik meteen de melding

"Op basis van onze informatie kun je nog niet vernieuwen. Dit kan omdat je nog niet aan het einde van je contract bent. Je kunt wel je abonnement aanpassen of producten bijkopen. Bekijk de einddatum van je contract”

Klik ik op het bekijken kom ik bij mijn overzicht met de melding dat ik dus mag verlengen, klik je daarop krijg ik weer de melding van niet, etcetera. Dit terwijl ik al vanaf 6 maart mag verlengen.

Ik kan niets. En daarbij is de wachttijd met bellen belachelijk lang en krijg ik niemand aan de lijn. Hoe dit op te lossen?

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 28 March 2023, 10:12

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Lex1982 

Ik begrijp heel goed dat je hier meer duidelijkheid over wilt hebben en dus ga ik mijn best doen om jou dat te geven. Een abonnement kan om een meerdere redenen worden afgewezen. Het kan bijvoorbeeld gaan om openstaande facturen of een betalingsachterstand. Dit kan je zelf ook terugzien in My T-Mobile. Je geeft aan dat het om je tweede abonnement en dus kun je beide abonnementen controleren die op dezelfde naam staan.

Een andere mogelijkheid voor afwijzing is het risico-onderzoek. We vragen altijd gegevens op bij Preventel, Experian en Focum. Indien daar gegevens bekend zijn, bekijken we of deze impact hebben op de kredietwaardigheid. Bestel je met een toestelkrediet van meer dan €250, -? Dan controleren we óók eventuele registraties bij het BKR. Op deze manier beschermen we onze klanten op een financiële manier, dat vinden we net zo belangrijk! Om privacy-redenen kunnen we de exacte reden van afwijzing zelf niet inzien. Natuurlijk kan je die wel zelf opvragen, via dit formulier. Let op: een kopie van een geldig legitimatiebewijs is vereist.

Hopelijk heb je nu meer duidelijkheid en mocht je nog vragen hebben, laat het vooral weten!

Reageer