Beantwoord

Wijziging

  • 29 April 2023
  • 5 reacties
  • 96 Bekeken

Hallo. 

Ik heb in februari 2023 mijn abonnement verlengd naar een 10 gb + 120 min. bundel. Deze bundel kostte 16 euro per maand. 

Vlak nadat mijn abonnement was ingegaan merkte ik dat ik een foutje had gemaakt en voor 120 min. had gekozen ipv onbeperkt. Ik heb dus gevraagd of dat gewijzigd kan worden naar onbeperkt. Op jullie site en op site's van andere aanbieders is deze wijziging 2,50 euro per maand. Dit gaf de medewerker van de klantenservice ook aan. Echter stond ineens in mijn account dat ik 21 euro per maand moest gaan betalen voor die bundel. Ik heb dus weer gebeld en gevraagd of dat niet anders kon omdat het volgens mij 18,50 euro zou moeten zijn. De medewerker van de klantenservice was niet echt meedenkend en zei ik zet het wel terug. 
Nu staat mijn abonnement op 18,50 per maand voor 10 gb en 120 min….dus ik betaal nu 2,50 euro meer per maand of hetzelfde als waar ik mee begon...Ik hoop dat het nog te volgen is. 

Ik zou graag mijn abonnement willen zoals op de site staat vermeld: 10 gb + onbeperkt bellen voor 18,50 per maand. 
Ik heb nu al 3 keer gebeld met de klantenservice en elke keer zeggen ze wat anders. Ik heb een mail moeten sturen naar een mail adres wat niet gelezen wordt (service@t-mobile.nl), ik heb een chat moeten starten maar daar zijn geen medewerkers beschikbaar….Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Je mag me ook altijd bellen.

icon

Beste antwoord door Waqqas 29 April 2023, 12:11

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Het lijkt erop dat je dit abonnement niet bij T-mobile maar bij een retailer zoals Belsimpel hebt afgesloten. Die stellen hun eigen toestel + abonnementen met verschillende providers samen. Die kunnen dus anders geprijsd zijn. Als je eenmaal klant bent kun je in de my-tmobile omgeving zelf bundels verhogen en verlagen. De prijzen die dan gelden zijn die ten tijde van het afsluiten van het abonnement actief waren. Dat kunnen dus andere zijn dan welke je nu af kan sluiten.

Ja alleen dat is dus het punt..die prijzen zijn hetzelfde. Dat heb ik ook in mijn contract staan….Maar als dat allemaal niet kan dan wil ik gewoon weer terug naar mijn contractprijs. 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @mkeesman 

Ik zie in de foto dat er klantvoordeel is toegepast.

Zojuist gekeken bij T-Mobile en mobiel.nl, 10+2GB en onbeperkt bellen is bij beide €18,50 inclusief klantvoordeel.

Wanneer je je bundel gaat wijzigen in je My T-Mobile account dan zie je de prijzen exclusief klantvoordeel (€21,00) maar na de wijziging wordt klantvoordeel vanzelf toegepast dus dan heb je 10+2GB en onbeperkt bellen voor €18,50.

Hallo @mkeesman 

Ik zie in de foto dat er klantvoordeel is toegepast.

Zojuist gekeken bij T-Mobile en mobiel.nl, 10+2GB en onbeperkt bellen is bij beide €18,50 inclusief klantvoordeel.

Wanneer je je bundel gaat wijzigen in je My T-Mobile account dan zie je de prijzen exclusief klantvoordeel (€21,00) maar na de wijziging wordt klantvoordeel vanzelf toegepast dus dan heb je 10+2GB en onbeperkt bellen voor €18,50.

Waar zie je dat? Ik denk dat ik het niet goed begrijp. Als ik kijk zie ik 16,00 euro inclusief klantvoordeel.

 

Reputatie 7
Badge +15

@mkeesman 

Vreemd, ik zie op de bestelpagina een andere bedrag voor exact hetzelfde.

Maar goed, de prijzen die je ziet bij bundel wijzigen in je My T-Mobile account zijn exclusief klantvoordeel dus er gaat nog €2,50 af nadat de wijziging is gedaan.

Reageer