Hallo iedereen,
Sinds de aankondiging van Odido zijn er natuurlijk nieuwe abonnementen. Zelf zit ik nog in contract tot 2025 en heb ik contact gehad met de klantenservice zowel telefonisch als via X. Hierin is aangegeven dat het wisselen van je huidige prijsplan naar het nieuwe op dit moment niet mogelijk is.
Toch hoor ik verhalen vanuit verschillende gangen (Zoals de Odido Shop) dat er wordt gekeken naar de mogelijkheid om klanten binnen een contract toch om te zetten naar het nieuwe prijsplan. Zodat er toch gebruik kan worden gemaakt van bijvoorbeeld Samen Unlimited en de nieuwe Unlimited abonnementen.
Dacht dat het wel handig kan zijn om een topic aan te maken zodat hierin misschien een follow-up gedaan kan worden.
Vindt het zelf namelijk vervelend als bestaande klant dat je buiten de boot valt, want bij andere providers kan je vaak ook wisselen bij nieuwe abonnements vormen. Heb zelf een aantal unlimited abonnementen en deze samenvoegen is voor mij natuurlijk voordeliger dan alles los.
Ben benieuwd wat Odido hierin gaat doen voor vele klanten.