Beantwoord

Aanvraag voor klantvoordeel duurt te lang

  • 12 August 2021
  • 29 reacties
  • 626 Bekeken


Toon eerste reactie

29 reacties

@Waqqas Dat kan ik wel wijzigen ja.

Reputatie 7
Badge +15

@Ak16 

Kan je in de T-Mobile thuis account bij instellingen de instellingen voor WiFi en email aanpassen?

Als je dat niet kan dan is je thuis abonnement administratief mogelijk nog niet verwerkt, je dient dan even te wachten op de reactie van een moderator zodat zij dit voor je na kunnen kijken.

Hallo @Ak16 

Je krijgt klantvoordeel bij T-Mobile als je 2 of meer abonnementen hebt.

Je dient klantvoordeel voor beide abonnementen in het bijbehorende T-Mobile account te activeren. Je kan proberen de abonnementen afmelden voor klantvoordeel en nog eens aanmelden via Deze pagina

@Waqqas Ik heb twee abonnementen. Thuis en mobiel. Allebei aangemeld. bij mobiel is gelukt en bij thuis staat aanvraag wordt verwerkt. En via jouw link ik kreeg dit : 

Deze T-Mobile Thuis aansluiting kon niet worden aangemeld voor Klantvoordeel. 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Ak16 

Je krijgt klantvoordeel bij T-Mobile als je 2 of meer abonnementen hebt.

Je dient klantvoordeel voor beide abonnementen in het bijbehorende T-Mobile account te activeren. Je kan proberen de abonnementen afmelden voor klantvoordeel en nog eens aanmelden via Deze pagina

Reageer