Ik wacht al 2 weken voor de klantvoordeel. Er staat het is nog in behandeling. De aanvraag is op 28 juli aangevraagd. Is het normaal of is er iets aan de hand?
Beste antwoord door Boris
Bekijk origineelIk wacht al 2 weken voor de klantvoordeel. Er staat het is nog in behandeling. De aanvraag is op 28 juli aangevraagd. Is het normaal of is er iets aan de hand?
Beste antwoord door Boris
Bekijk origineelKan je in de T-Mobile thuis account bij instellingen de instellingen voor WiFi en email aanpassen?
Als je dat niet kan dan is je thuis abonnement administratief mogelijk nog niet verwerkt, je dient dan even te wachten op de reactie van een moderator zodat zij dit voor je na kunnen kijken.
Hallo
Je krijgt klantvoordeel bij T-Mobile als je 2 of meer abonnementen hebt.
Je dient klantvoordeel voor beide abonnementen in het bijbehorende T-Mobile account te activeren. Je kan proberen de abonnementen afmelden voor klantvoordeel en nog eens aanmelden via Deze pagina
Deze T-Mobile Thuis aansluiting kon niet worden aangemeld voor Klantvoordeel.
Hallo
Je krijgt klantvoordeel bij T-Mobile als je 2 of meer abonnementen hebt.
Je dient klantvoordeel voor beide abonnementen in het bijbehorende T-Mobile account te activeren. Je kan proberen de abonnementen afmelden voor klantvoordeel en nog eens aanmelden via Deze pagina
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.