Al meer dan een maand probeer ik tevergeefs mijn tv en internet abbonement te koppelen aan mijn account. Na meerdere belletjes naar de klantenservice nog steeds geen resultaat. Het telkens moeten horen dat het wordt doorgezet naar de IT/backoffice afdeling en dat ik op de hoogte wordt gehouden via de mail levert niks op.
Ik blijf de foutmelding krijgen dat er een fout is opgetreden. Kan iemand van @Odido mij hierbij helpen?
Cal van Odido2 maanden geleden
Hoi @Casper33, fijn dat je screenshots kon plaatsen van de foutmelding die je ontvangt, dit helpt absoluut! Ik heb meteen gesleuteld aan je abonnementen en ook je account verwijderd. Graag wil ik je aanraden om een nieuw account aan te maken via: Mijn Odido registreren. Als je eerst je Internet + TV abonnement toevoegt en vervolgens ook je mobiele abonnement verwacht ik dat het direct goed zal gaan.
Hoi @Casper33, fijn dat je screenshots kon plaatsen van de foutmelding die je ontvangt, dit helpt absoluut! Ik heb meteen gesleuteld aan je abonnementen en ook je account verwijderd. Graag wil ik je aanraden om een nieuw account aan te maken via: Mijn Odido registreren. Als je eerst je Internet + TV abonnement toevoegt en vervolgens ook je mobiele abonnement verwacht ik dat het direct goed zal gaan. 🙂
Hoi @Casper33, fijn dat je screenshots kon plaatsen van de foutmelding die je ontvangt, dit helpt absoluut! Ik heb meteen gesleuteld aan je abonnementen en ook je account verwijderd. Graag wil ik je aanraden om een nieuw account aan te maken via: Mijn Odido registreren. Als je eerst je Internet + TV abonnement toevoegt en vervolgens ook je mobiele abonnement verwacht ik dat het direct goed zal gaan. 🙂
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.