abbonement koppelen TV + internet foutmelding

  • 22 February 2024
  • 2 reacties
  • 18 Bekeken

Al meer dan een maand probeer ik tevergeefs mijn tv en internet abbonement te koppelen aan mijn account. Na meerdere belletjes naar de klantenservice nog steeds geen resultaat. Het telkens moeten horen dat het wordt doorgezet naar de IT/backoffice afdeling en dat ik op de hoogte wordt gehouden via de mail levert niks op.

 

Ik blijf de foutmelding krijgen dat er een fout is opgetreden. Kan iemand van @Odido mij hierbij helpen? 

 

Cal van Odido 2 maanden geleden

Hoi @Casper33, fijn dat je screenshots kon plaatsen van de foutmelding die je ontvangt, dit helpt absoluut! Ik heb meteen gesleuteld aan je abonnementen en ook je account verwijderd. Graag wil ik je aanraden om een nieuw account aan te maken via: Mijn Odido registreren. Als je eerst je Internet + TV abonnement toevoegt en vervolgens ook je mobiele abonnement verwacht ik dat het direct goed zal gaan. 🙂

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Casper33, fijn dat je screenshots kon plaatsen van de foutmelding die je ontvangt, dit helpt absoluut! Ik heb meteen gesleuteld aan je abonnementen en ook je account verwijderd. Graag wil ik je aanraden om een nieuw account aan te maken via: Mijn Odido registreren. Als je eerst je Internet + TV abonnement toevoegt en vervolgens ook je mobiele abonnement verwacht ik dat het direct goed zal gaan. 🙂

Hoi @Casper33, fijn dat je screenshots kon plaatsen van de foutmelding die je ontvangt, dit helpt absoluut! Ik heb meteen gesleuteld aan je abonnementen en ook je account verwijderd. Graag wil ik je aanraden om een nieuw account aan te maken via: Mijn Odido registreren. Als je eerst je Internet + TV abonnement toevoegt en vervolgens ook je mobiele abonnement verwacht ik dat het direct goed zal gaan. 🙂

 

Gelukt, Dankjewel!

Reageer