abonnement internet en tv

  • 19 January 2024
  • 5 reacties
  • 44 Bekeken

Beste community,

Al sinds in een woning voor mezelf heb heb ik klant bij Odido (t-mobile) voor internet en tv, al een aantal jaren voor onbepaalde tijd. Ook hebben mijn vriendin en ik allebei altijd al een mobiel abonnement bij jullie. Eigenlijk zijn we altijd heel tevreden geweest.

 

Een paar dagen terug kwam er iemand aan de deur van KPN om een internet en tv abonnement aan mij te proberen te verkopen. Alhoewel ik hier normaal echt niet in meega heb ik hem toch zijn verhaal laten doen en ik was om. 
 

ja het klopt dat ik allerlei leuke aanbiedingen krijg als nieuwe klant en sinds de overstap van t-mobile naar Odido werkt de tv box ook niet meer naar behoren. Blijft vaak hangen en vooral met terugkijken is dat heel vervelend. Ik zou van KPN alles nieuw krijgen en mij is beloofd dat alles veel beter zou werken, anno 2024.


Toch zit het mij niet helemaal lekker. Ik zit volgens mij nog in de bedenktijd en kan dus nog terug. 
 

mijn vraag is nu het volgende. Kan ik alsnog klant blijven bij Odido, maar dan wel met nieuw abonnement? Dus de korting in de eerste maanden, sneller glasvezel internet(ik heb nog 50mbps) plus een nieuwe tv box. De modem is volgens mij nog wel prima.

Is dit nog mogelijk? Zo niet dan zal ik waarschijnlijk toch de overstap door laten gaan.

 

MVG

 

Demi van Odido 3 maanden geleden

Hi @Puud88 , wat super leuk om te lezen dat je al zo lang tevreden klant bij ons bent! Jammer, dat KPN je toch probeert over te halen om over te stappen en dit ook bijna gelukt is. 

Ik zie dat je een verouderde TV Box hebt. Dit verklaart dan ook waarom je hier problemen mee ervaart. Momenteel hebben we onze vernieuwde Mediabox, deze kan ik ook voor jou regelen zodat jij weer onbezorgd tv kunt kijken. Meer informatie over de Mediabox vind je hier: Nieuw bij Odido TV: Mediabox | Odido community.

Ook kan ik het modem voor je omwisselen voor een nieuwere variant met wifi6, mocht je dit ook willen. Maar gezien de huidige nog goed werkt, is dit niet per se noodzakelijk. Daarnaast kun je uiteraard ook altijd je snelheid wijzigen. Dit kun je doen in Mijn Odido: Mijn Odido Internet + TV | Bekijk je facturen of wijzig je abonnement voor thuis.

Op dit moment is jouw snelheid wijzigen niet mogelijk, omdat de opzegging naar KPN gepland staat. 

 

Ik had je graag ook nog een mooie verlengaanbieding gedaan, echter gaan alleen mijn sales collega's hierover. Je kunt hen bereiken op 0800 0092 en kijken wat ze te bieden hebben aan maanden korting. Ik weet zeker dat ze iets moois in petto hebben. 

Je kunt in ieder geval altijd nog bij ons blijven en de overstap naar KPN annuleren, voordat de verbinding daadwerkelijk bij ons is uitgezet voor de overstap. Mocht ik verder hierin iets voor je kunnen betekenen of heb je nog vragen? Stel ze gerust. Ik sta hier voor je klaar! 😊

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Puud88 , wat super leuk om te lezen dat je al zo lang tevreden klant bij ons bent! Jammer, dat KPN je toch probeert over te halen om over te stappen en dit ook bijna gelukt is. 

Ik zie dat je een verouderde TV Box hebt. Dit verklaart dan ook waarom je hier problemen mee ervaart. Momenteel hebben we onze vernieuwde Mediabox, deze kan ik ook voor jou regelen zodat jij weer onbezorgd tv kunt kijken. Meer informatie over de Mediabox vind je hier: Nieuw bij Odido TV: Mediabox | Odido community.

Ook kan ik het modem voor je omwisselen voor een nieuwere variant met wifi6, mocht je dit ook willen. Maar gezien de huidige nog goed werkt, is dit niet per se noodzakelijk. Daarnaast kun je uiteraard ook altijd je snelheid wijzigen. Dit kun je doen in Mijn Odido: Mijn Odido Internet + TV | Bekijk je facturen of wijzig je abonnement voor thuis.

Op dit moment is jouw snelheid wijzigen niet mogelijk, omdat de opzegging naar KPN gepland staat. 

 

Ik had je graag ook nog een mooie verlengaanbieding gedaan, echter gaan alleen mijn sales collega's hierover. Je kunt hen bereiken op 0800 0092 en kijken wat ze te bieden hebben aan maanden korting. Ik weet zeker dat ze iets moois in petto hebben. 

Je kunt in ieder geval altijd nog bij ons blijven en de overstap naar KPN annuleren, voordat de verbinding daadwerkelijk bij ons is uitgezet voor de overstap. Mocht ik verder hierin iets voor je kunnen betekenen of heb je nog vragen? Stel ze gerust. Ik sta hier voor je klaar! 😊

@Demi van Odido 

dank voor je antwoord. Kan ik dit ook allemaal regelen bij de Odido shop? of moet ik daar echt voor naar de klantenservice bellen? Ik vind het zelf wel zo prettig dit face to face met iemand te regelen. 

Reputatie 7
Badge +8

@Puud88 Helemaal begrijpelijk! In principe zijn mijn collega's in de shop sales collega's. Zij kunnen dan zeker helpen bij het stuk met de verlenging. Wat betreft de swap van apparatuur, weet ik niet 100% zeker of zij dit ook weten/doen, maar desnoods als de verlenging etc allemaal geregeld is, kan ik je via deze weg ook helpen om de vernieuwde apparatuur in orde te maken. Dat is dan namelijk ook zo gepiept! 😊

@Demi van Odido 

gelukt, ik heb de overstap naar KPN geannuleerd en een nieuw abonnement afgesloten bij Odido. Ik krijg alle nieuwe apparatuur en alle voordelen die een nieuwe klant ook krijgt. helemaal top!

Alleen nog 1 dingetje. De medewerker in de winkel heeft me aanbevolen het nieuwe abonnement onder een andere naam af te sluiten, omdat het anders voor problemen zou kunnen zorgen binnen het systeem. Dit heb ik dus gedaan. 
 

ik zie nu, en daar was ik al bang voor, dat mijn oude abonnement, weer automatisch verlengd wordt. Dat houdt dus in dat ik straks 2 abonnementen op 1 adres heb. Zou jij mijn oude abonnement van hieruit op kunnen zeggen? Zodat ik niet onnodig met dubbele kosten zit.

alvast bedankt 
 

Reputatie 6
Badge +2

@Puud88 Super om te lezen dat je een nieuw abonnement hebt afgesloten en fijn dat je op deze manier gebruik kunt maken van de korting! 😀

Wil je mij in een privébericht je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer willen sturen? Daarnaast ontvang ik graag Het Klantnummer van zowel je nieuwe abonnement als je oude abonnement. Laat je mij ook weten per wanneer je het oude abonnement wilt opzeggen? Ik ga dan gelijk voor je aan de slag! 

Reageer