abonnement kan niet gekoppeld worden aan account

  • 17 November 2023
  • 7 reacties
  • 53 Bekeken

Heb al meerdere keren geprobeerd mijn abonnement te koppelen aan mijn account. Dit lukt niet. Willen jullie dit s.v.p. voor mij regelen?

Helaas laat jullie service te wensen over. Ik zie dat ik niet de enige ben met dit probleem, toch hebben jullie het probleem nog niet op gelost.  De cirkels waarin je bij de chatbot terecht komt, als die sowieso al werkt, levert ook niets op en telefonisch zijn jullie ook niet te bereiken.  

Cal van Odido 5 maanden geleden

Hoi @Maaikk, fijn dat je hulp inschakelt, ik help je graag aan een oplossing! Ik heb uitgebreid je account doorgespit alleen kon ik niks opmerkelijks terugvinden. Krijg je een bepaalde foutmelding te zien als je een abonnement toevoegt? Kan je hiervan een screenshot plaatsen in dit topic?

Ik ben benieuwd hoe de vork in de steel zit!

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Maaikk, fijn dat je hulp inschakelt, ik help je graag aan een oplossing! Ik heb uitgebreid je account doorgespit alleen kon ik niks opmerkelijks terugvinden. Krijg je een bepaalde foutmelding te zien als je een abonnement toevoegt? Kan je hiervan een screenshot plaatsen in dit topic?

Ik ben benieuwd hoe de vork in de steel zit!

Hoi @Maaikk, fijn dat je hulp inschakelt, ik help je graag aan een oplossing! Ik heb uitgebreid je account doorgespit alleen kon ik niks opmerkelijks terugvinden. Krijg je een bepaalde foutmelding te zien als je een abonnement toevoegt? Kan je hiervan een screenshot plaatsen in dit topic?

Ik ben benieuwd hoe de vork in de steel zit!

Ik krijg steeds de melding: Er is een fout opgetreden, probeer het later nog eens.

Inmiddels heb ik het al heel vaak geprobeerd en krijg steeds dezelfde melding.

Goed om te horen dat mijn account blijkbaar oké is.  Dan zou het ook fijn zijn als jullie mijn abonnement gewoon toevoegen aan mijn account. Ik vind het erg vervelend dat ik geen zicht meer heb op mijn abonnement en ook de facturen niet meer kan zien.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Maaikk, goed dat je hierop terug komt! Ik heb een aantal aanpassingen aan je account gemaakt. Graag wil ik je vragen om een nieuw account aan te maken: account registreren.

Ik verwacht dat je ditmaal verder komt!

Hoi @Maaikk, goed dat je hierop terug komt! Ik heb een aantal aanpassingen aan je account gemaakt. Graag wil ik je vragen om een nieuw account aan te maken: account registreren.

Ik verwacht dat je ditmaal verder komt!

Ik krijg de melding: Er is al een Mijn Odido account met dit e-mailadres.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Maaikk, ik ben meteen voor je gaan kijken en je zou gewoon je abonnement moeten kunnen koppelen. Er is inderdaan een account op jouw e-mailadres. Als je inlogt en een abonnement toevoegd, wat krijg je dan precies te zien? Zou je het opnieuw kunnen proberen in de browser en niet in de app? Zou je ook een screenshot willen sturen van de foutmelding? Dan krijg ik wat meer duidelijkheid, alvast bedankt! 

Hi @Maaikk, ik ben meteen voor je gaan kijken en je zou gewoon je abonnement moeten kunnen koppelen. Er is inderdaan een account op jouw e-mailadres. Als je inlogt en een abonnement toevoegd, wat krijg je dan precies te zien? Zou je het opnieuw kunnen proberen in de browser en niet in de app? Zou je ook een screenshot willen sturen van de foutmelding? Dan krijg ik wat meer duidelijkheid, alvast bedankt! 

Ik heb het meerdere keren via de app en in de browser geprobeerd. Dit geeft altijd dezelfde melding. Waarom voegen jullie mijn abonnement niet gewoon toe aan mijn account? Bij t-mobile was het gewoon in orde. Begrijp niet waarom dan bij de overgang naar Odido de koppeling door de klanten geregeld moet worden.

 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Maaikk, wij kunnen zelf geen abonnement koppelen aan een account, anders had ik dit gelijk voor je geregeld! Dit was ook het geval toen we nog T-Mobile heetten. Wel gaat er hier iets mis, waardoor je deze foutmelding blijft krijgen. Ik heb dit daarom gelijk voor je doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst, zodat zij dit voor je kunnen onderzoeken en ervoor kunnen zorgen dat je deze foutmelding niet meer krijgt. Zodra ze dit voor je opgelost hebben zullen ze contact met je opnemen hierover, zodat je weet wanneer het abonnement gekoppeld kan worden! 

Reageer