Beantwoord

abonnement koppelen aan mijn odido lukt niet

  • 19 October 2023
  • 2 reacties
  • 73 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Het bestaande abonnement van TV + internet (thuis) is overgezet op mijn naam en nu lukt het niet deze toe te voegen aan mijn Odido, waar mijn mobiele nummer al in staat. Ik heb geen idee welk abonnement er afgesloten is en wil dat graag zien.
Ik krijg de melding dat het adres niet klopt. Maar dat klopt uiteraard wel. 

ik hoor graag welke stappen ik moet nemen om het abonnement wel toegevoegd te krijgen en daarmee voor mij ook inzichtelijk wat het abonnement nu precies is. 

icon

Beste antwoord door JaBra 19 October 2023, 13:48

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @JaBra, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zag dat je initialen en geboortedatum niet overeenkomen. Dit heb ik voor je aangepast en je mobiele abonnement ontkoppeld. Als het goed is zie je nu geen abonnement als je inlogt en moet het lukken om beide abonnementen te koppelen. Zou je mij een terugkoppeling willen geven of het gelukt is? 

Hey @JaBra, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zag dat je initialen en geboortedatum niet overeenkomen. Dit heb ik voor je aangepast en je mobiele abonnement ontkoppeld. Als het goed is zie je nu geen abonnement als je inlogt en moet het lukken om beide abonnementen te koppelen. Zou je mij een terugkoppeling willen geven of het gelukt is? 

 

Beste Tommie,

Het is gelukt! Dank je wel!

Reageer