Beantwoord

Abonnement koppelen lukt niet

  • 15 December 2023
  • 2 reacties
  • 28 Bekeken

Reputatie 1

Ik probeer het account van mijn vrouw aan mijn account te koppel. Ik krijg de foutmelding “er is een fout opgetreden, probeer het later nog eens”.

Ik heb al naar de helpdesk gebeld maar deze lukte het ook niet. Kan iemand mij helpen?

icon

Beste antwoord door Teresa van Odido 16 December 2023, 14:53

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

@Jordi14 Super, dat je via deze weg nogmaals aan de bel trekt. Ik help je graag verder! Je kunt alleen een account koppelen als deze op dezelfde naam staan, is dit bij jullie het geval? We kunnen dit controleren door te kijken of de voorletters, geboortedatum en postcode + huisnummer overeenkomen. Wil je mij in een privébericht het 06-nummer waar het omgaat, naam, geboortedatum,  postcode + huisnummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan kijk ik gelijk met je mee!

Mochten de abonnementen niet op dezelfde naam staan, dan kun je deze niet koppelen. Je moet dan aparte accounts aanmaken, met aparte e-mailadressen.

Reputatie 1

@Jordi14 Super, dat je via deze weg nogmaals aan de bel trekt. Ik help je graag verder! Je kunt alleen een account koppelen als deze op dezelfde naam staan, is dit bij jullie het geval? We kunnen dit controleren door te kijken of de voorletters, geboortedatum en postcode + huisnummer overeenkomen. Wil je mij in een privébericht het 06-nummer waar het omgaat, naam, geboortedatum,  postcode + huisnummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan kijk ik gelijk met je mee!

Mochten de abonnementen niet op dezelfde naam staan, dan kun je deze niet koppelen. Je moet dan aparte accounts aanmaken, met aparte e-mailadressen.

Hoi Teresa, de abonnementen staan niet op dezelfde naam. De bedoeling was om de abonnementen te koppelen i.v.m. odido unlimited samen. Kan ik hier gebruik van maken of moet ik mijn vrouw haar abonnement op mijn naam overzetten? ik stuur jou het mobiele telefoonnummer van mijn vrouw en mijzelf prive naar jou.

Reageer