Beantwoord

Abonnement koppelen & nieuwe tvbox

  • 21 December 2023
  • 6 reacties
  • 77 Bekeken

Hallo, ik wil al een tijdje mijn abbo koppelen in de app. Ik ben al lange tijd klant van mobiel bij jullie, maar onlangs tv en internet. Ik moest een ander emailadres gebruiken zodat ik ook mijn factuur in kon zien voor tv en internet. Nu wil ik deze graag koppelen in de app maar hij blijft foutmelding geven.

Ander vraagje, ik heb begrepen dat jullie een nieuwe tv box hebben, volgens een collega van jullie moest ik de oude opzeggen en dan de nieuwe bestellen, maar kan ik deze pas bestellen als de oude is opgestuurd??

icon

Beste antwoord door NalaGunn 5 January 2024, 11:30

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @NalaGunn, goed dat je aan de bel trekt, dit hebben wij samen snel opgelost! Allereerst, je hebt momenteel van je Internet + TV abonnement een apart account gemaakt en van je mobiele nummer een ander apart account. Om ze samen te voegen moet ik één van deze accounts gebruiken. Heb je een voorkeur voor welk account oftewel email adres ik kan verwijderen? Vervolgens kan je direct je tweede abonnement toevoegen aan het bestaande account.

Daarnaast heb ik ook meteen een Mediabox voor je besteld, dit is direct te regelen en je krijgt snel van mij een bevestiging per email.

Ik zie je graag snel genieten van de Mediabox, ik zorg dat de Mediabox snel jouw kant op komt! 😃

Hoi @NalaGunn, goed dat je aan de bel trekt, dit hebben wij samen snel opgelost! Allereerst, je hebt momenteel van je Internet + TV abonnement een apart account gemaakt en van je mobiele nummer een ander apart account. Om ze samen te voegen moet ik één van deze accounts gebruiken. Heb je een voorkeur voor welk account oftewel email adres ik kan verwijderen? Vervolgens kan je direct je tweede abonnement toevoegen aan het bestaande account.

Daarnaast heb ik ook meteen een Mediabox voor je besteld, dit is direct te regelen en je krijgt snel van mij een bevestiging per email.

Ik zie je graag snel genieten van de Mediabox, ik zorg dat de Mediabox snel jouw kant op komt! 😃

 

Ik heb al een mailtje binnen, super geregeld dankjewel! Ik heb je een privé bericht gestuurd over de mailadressen!

Reputatie 7
Badge +4

Heel graag gedaan @NalaGunn, ik weet zeker dat de nieuwe Mediabox je goed zal bevallen! 😃 Zojuist ben ik ook uitgebreid gaan sleutelen aan je Mijn Odido accounts en heb ik het email adres dat je naar mij hebt doorgestuurd verwijderd als account. Dit betekent dat je jouw mobiele nummer kan koppelen aan je Internet + TV via deze knop in je Mijn Odido account: Abonnement toevoegen. 

Laat het gerust weten als ik nog iets anders voor je kan betekenen, ik sta voor je klaar. Voor nu wens ik je alvast een hele fijne jaarwisseling en een erg gelukkig 2024 toe! 😁

De tv box is binnen en geïnstalleerd, werkt fijn. Alleen hij vraagt steeds om de tv pincode als ik de tv aanzet. Kan dit uitgeschakeld worden?

Reputatie 5
Badge +4

Hi @NalaGunn, krijg je echt een inlogscherm te zien waar je ook jouw TV-klantnummer moet invullen of is het echt alleen de pincode waarom gevraagd wordt? Mocht het alleen de pincode zijn, dan kan het zijn dat er een leeftijdsgrens is ingesteld waardoor je de pincode moet invullen om bepaalde zenders te kunnen bekijken. Als je deze leeftijdsgrens op 18 jaar zet, dan zou je de pincode niet meer hoeven in te vullen! Op onze website kan je instructies vinden over hoe je de leeftijdsgrens kan aanpassen. 

Hi @NalaGunn, krijg je echt een inlogscherm te zien waar je ook jouw TV-klantnummer moet invullen of is het echt alleen de pincode waarom gevraagd wordt? Mocht het alleen de pincode zijn, dan kan het zijn dat er een leeftijdsgrens is ingesteld waardoor je de pincode moet invullen om bepaalde zenders te kunnen bekijken. Als je deze leeftijdsgrens op 18 jaar zet, dan zou je de pincode niet meer hoeven in te vullen! Op onze website kan je instructies vinden over hoe je de leeftijdsgrens kan aanpassen. 

leeftijdsgrens op alle leeftijden en dit profiel openen bij starten, het is gelukt. bedankt:)

Reageer