Abonnement toevoegen foutmelding

  • 14 September 2023
  • 4 reacties
  • 112 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Probeer al een week een abonnement toe te voegen aan mijn account. Bekende foutmelding “Er is een fout opgetreden. Probeer het later opnieuw.” Eerst toegevoegd aan PC, dat ging prima. Daarna wilde ik het toevoegen aan mobiel, maar dan moest ik die van de PC verwijderen. Dat ging ook prima, maar daarna toevoegen aan mobiel niet en nogmaals proberen toe te voegen aan PC ging ook niet meer. Gebeld, zouden account verwijderen om daarna zelf opnieuw aan te melden, maar verwijderen is niet gebeurd. Account van mijn mobiel verwijderen lukt wel, maar na opnieuw aanmelden lukt abonnement toevoegen nog steeds niet. Steeds dezelde melding “Er is een fout opgetreden. Probeer het later opnieuw.” Beetje vervelend, want zo geen inzicht in verbruik. Iemand van Odido die mijn kan helpen?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Ecar66, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

We zijn meteen voor je gaan kijken, echter zie ik dat beide abonnementen nu gekoppeld zij aan jouw Mijn Odido. Het lijkt erop dat het inmiddels gelukt is om te koppelen, klopt dit? 

Hi @Ecar66, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

We zijn meteen voor je gaan kijken, echter zie ik dat beide abonnementen nu gekoppeld zij aan jouw Mijn Odido. Het lijkt erop dat het inmiddels gelukt is om te koppelen, klopt dit? 

Hi ja, dat klopt. Ik ben inmiddels telefonisch al prima geholpen!

Ik heb exact hetzelfde, ik wilde namelijk tv en internet abonnement toevoegen om gratis ESPN en via play te activeren. Ben nu al de.hele dag bezig. Steeds weer de foutmelding 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @ilonaschonewille, goed dat je contact opneemt met ons! Ik wil dit graag voor je nakijken. Welke foutmelding ontvang je bij het koppelen? Groetjes, Ishana

Reageer