-
-
is een King Poster
-
41 reacties
Ik heb 29 januari 2024 mijn thuis abonnement telefonisch verlengd. Telefonisch werd mij toegezegt dat de nieuwe kortingen in februari in zouden gaan maar ze gaan nu alsnog het oude bedrag afschrijven. In de app zie ik dat er nog steeds niks met de verlenging is gedaan.
Het bereiken van de klantenservice is uitermate slecht.
Als het hoge maand bedrag morgen word afgeschreven laat ik dit weer terug boeken door de bank. Misschien dat jullie dan wel opschieten ipv rekken
Hoi @Daniel266,
Ik kan mij voorstellen dat dit niet ideaal is! Het is op dit moment drukker op de Community dan verwacht, vandaar dat wij deze melding gisteren in jouw topic hebben geplaatst. Ik heb geprobeerd handmatig de verlening voor je door te drukken, maar dit lukt op dit moment niet. Wel krijg ik een melding dat er morgen het eea. zal worden rechtgetrokken! Naar verwachting zal je verlening morgen dan ook in gaan. Is je bestelling rond de middag nog niet doorgevoerd? Dan wil ik je vragen om dit weer bij ons aan te kaarten. Maar zo te zien komt dit helemaal goed.
Mocht je nog andere vragen hebben, dan weet je mij en de Community te vinden. Geniet van je dag!
Bekijk origineel