abonnement verlengt en nog steeds niet actief

  • 27 February 2024
  • 7 reacties
  • 33 Bekeken

Ik heb 29 januari 2024 mijn thuis abonnement telefonisch verlengd. Telefonisch werd mij toegezegt dat de nieuwe kortingen in februari in zouden gaan maar ze gaan nu alsnog het oude bedrag afschrijven. In de app zie ik dat er nog steeds niks met de verlenging is gedaan.

Het bereiken van de klantenservice is uitermate slecht. 

Als het hoge maand bedrag morgen word afgeschreven laat ik dit weer terug boeken door de bank. Misschien dat jullie dan wel opschieten ipv rekken

Johrick van Odido 2 maanden geleden

Hoi @Daniel266,

Ik kan mij voorstellen dat dit niet ideaal is! Het is op dit moment drukker op de Community dan verwacht, vandaar dat wij deze melding gisteren in jouw topic hebben geplaatst. Ik heb geprobeerd handmatig de verlening voor je door te drukken, maar dit lukt op dit moment niet. Wel krijg ik een melding dat er morgen het eea. zal worden rechtgetrokken! Naar verwachting zal je verlening morgen dan ook in gaan. Is je bestelling rond de middag nog niet doorgevoerd? Dan wil ik je vragen om dit weer bij ons aan te kaarten. Maar zo te zien komt dit helemaal goed. 

Mocht je nog andere vragen hebben, dan weet je mij en de Community te vinden. Geniet van je dag!

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Daniel266 

Is de einddatum van je abonnement nu wel 29 januari 2025?

Welke kortingen waren je toegezegd naast het eventuele klantvoordeel? En wat staat er op de factuur van februari?

Hallo @Waqqas 

Als ik kijk bij status bestelling staat er het nieuwe tarief maar nog de oude datums. Het contract kon ik 4 maandme van te voren verlengen en de kortingen zouden gelijk ingaan.

Hierbij een paar Screenshots uit de app en de prijzen in het contract

 

Reputatie 7
Badge +16

Bedankt voor je geduld! Het is momenteel superdruk en we doen ons best. Geen zorgen! We zijn je niet vergeten en pakken jouw topic op zodra daar gelegenheid voor is. Om ervoor te zorgen dat we jouw topic niet pas in een nieuwe moderatieronde tegenkomen, willen we je vragen om ons morgen een reminder in dit topic te sturen. Enorm bedankt voor de samenwerking; dit is waar onze Community voor staat!

Beetje raar dat ik jullie moet helpen herinneren terwijl dit in jullie systeem al niet goed gaat waardoor ik contact moet zoeken en dan moet ik nog herinneren ook

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Daniel266,

Ik kan mij voorstellen dat dit niet ideaal is! Het is op dit moment drukker op de Community dan verwacht, vandaar dat wij deze melding gisteren in jouw topic hebben geplaatst. Ik heb geprobeerd handmatig de verlening voor je door te drukken, maar dit lukt op dit moment niet. Wel krijg ik een melding dat er morgen het eea. zal worden rechtgetrokken! Naar verwachting zal je verlening morgen dan ook in gaan. Is je bestelling rond de middag nog niet doorgevoerd? Dan wil ik je vragen om dit weer bij ons aan te kaarten. Maar zo te zien komt dit helemaal goed. 

Mocht je nog andere vragen hebben, dan weet je mij en de Community te vinden. Geniet van je dag!

Begrijp ik.

Ik krijg net een mail dat de verlenging is aangevraagd en dat ik nu sneller internet krijg en daarvoor nieuwe apparatuur nodig is maar ik had al 1000mbps en ik blijf daarbij dus nieuwe apparatuur lijkt mij niet nodig.

Wat betreft met de kosten. Ik ben nu meer kwijt dan als ik vorige maand al was ingegaam want ik verleng 4 maanden voor het einde. Als mijn nieuwe abonnement pas 1 maart ingaat dan heb ik 1 maand langer een hoog bedrag betaald. ( het bedrag nu is hoger dan het bedrag straks zonder kortingen)

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Daniel266, super om te zien dat de verlenging nu goed doorgelopen is! Je behoudt inderdaad dezelfde snelheid en kan dezelfde apparatuur blijven gebruiken. Wat de kosten van het abonnement betreft, de kortingsperiode blijft hetzelfde en die zal vanaf nu pas ingaan. Wel heb je gelijk dat het oude abonnement duurder is dan wat je straks zonder korting gaat betalen en je nu eigenlijk een maand langer een hoger bedrag hebt betaald. Ik heb dit verschil gelijk voor je vergoed, zodat dit met de volgende factuur verrekend kan worden. Hier krijg je ook een bevestiging van per e-mail. 

Reageer